Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får mer og mer lyst til å kjøpe på ps3 hverdag, men bestekompisen har en 360 så han hadde blitt sur

 

wtf? Ikke hør på'n :p

 

edit:

 

Hvis jeg måtte velge hadde jeg nok valgt 360 versjonen, pga av ekstra snacksy bonusoppdrag. Har også på følelsen at 360 blir den versjonen med minst lagg og best grafikk, men hvor hardt Rockstar jobber med å få de helt identiske vet ikke jeg :p

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
får mer og mer lyst til å kjøpe på ps3 hverdag, men bestekompisen har en 360 så han hadde blitt sur

 

wtf? Ikke hør på'n :p

 

edit:

 

Hvis jeg måtte velge hadde jeg nok valgt 360 versjonen, pga av ekstra snacksy bonusoppdrag. Har også på følelsen at 360 blir den versjonen med minst lagg og best grafikk, men hvor hardt Rockstar jobber med å få de helt identiske vet ikke jeg :p

 

hehe tviler tviler, rockstar har jo sagt at de liker å jobbe med ps3 bedre og skal lage spill som er eksklusive til ps3 senere, leste det tidligere i tråden og i en eller annen artikkel.. menmen, du har vel kanskje rett, who knows? og det med bestekompisen; co-op er en viktig sak, men er jo veldig usikker hvordan flerspillers mulighet skal funke i GTAIV? noen som har hørt noe konkret om det?

Lenke til kommentar

GTA skal vere bortimot identiske på begge platformer, men litt bedre aliasing på PS3 versjonen kontra 360 versjonen som skal ha knippet meir vibrant farger.

 

Så det burde vel runde ned til kontroll preferanser evt. DLC som avgjørende faktor for kjøp.

Lenke til kommentar
Jepp sant nok.

Er jo lett å si for meg som allerede har Live.

Blir jo en ekstrakostnad for de som eventuelt ikke

spiller online hele tiden i andre spill :]

Akkurat det gjør jeg spiller bare omtrent singleplayerspill for eks Mass Effect, Bioshock, Lost odyssey og fler. Da føler jeg ikke vitsi å punge ut 500kr ekstra i GTA IV bare fordi det er multiplayerdel. Men viss grafikken er like god begge plassene endrer jeg orderen til PS3versjonen, da jeg tror att det ekstramateriale som skal være ekslusiv til 360 er ikke så stort så folk vil tro det er... time will tell på den saken og :p

 

Nå trenger du ikke nødvendigvis betale for et helt år da, toman. Funker utmerket godt å betale 59 kr (småpenger, om du ikke lever på trygd), og spille rumpa av GTA4 i en hel måned. Du trenger ikke betale for neste måned om du ikke har tenkt å spille mer online.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Støy og støy og støy :]

Det er jo overdrevent når det blir sagt at det bråker som et helikopter. Det er litt støy, men ikke mye.

Tenk dere om på gta, det er jo bare en eneste stor lydklump...

Trafikken som surrer, folk som gnåler, skudd..

 

Burde ikke være lyden som avgjør.

Med mindre dere sitter og spiller med tvhøytalerne.

 

Min mening :)

Vent på anmeldelsene!

Lenke til kommentar

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk klager så fælt når det kommer til støynivået til 360. Skal innrømme at man hører at den er igang, og at støynivået til PS3 er mer diskré, men støynivået er jo på langt nær så høyt at dette burde være et irritasjonsmoment? Skru opp lyden på TV'en deres.

Lenke til kommentar
Du har rett, det er sikkert helt likt overalt. Vi har alle nøyaktig samme støynivå på 360-en, samme akustikk i rommet, samme personlige følsomhet for støy og samme naboer som alle er like glade i å høre på spillingen. Så dum jeg er.

Du er én morsom kar. Det går an å spille med et lydnivå som ikke plager naboene, men som samtidig er høyere enn støynivået. Virker som om folk mener det her er verdens undergang - er dét som er poenget mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...