Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?

Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

1. 1. Alternativene

• Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Oh noes.. 50kr for å ha det gøy i en måned :(

Kjiåpt å jobbe 20 minutter for det altså.

Jeg mener det er totalt verdt det.

Dessuten kan du få 13måneder for 350 eller noe.

Så det i en annen post, en alternativ måte å kjøpe det på ;]

Lenke til kommentar
Oh noes.. 50kr for å ha det gøy i en måned :(

Kjiåpt å jobbe 20 minutter for det altså.

Jeg mener det er totalt verdt det.

Dessuten kan du få 13måneder for 350 eller noe.

Så det i en annen post, en alternativ måte å kjøpe det på ;]

Ja skyndt deg å komme med flere gode argumenter, kanskje du klarer å få han til å kjøpe xbox 360 versjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hvis man tenker seg om, så ser man hvor lite det faktisk

er snakk om. Jeg tenkte også "oi shit, 500 for et år.."

Men så viser det seg hvor lite det faktisk er pr/mnd, og hvor mye du får for de pengene.

Prøver ikke å få han til å kjøpe 360versjonen, bare prøver å

få han til å se på det på en annen måte, så han kan vurdere det igjen.

EDIT: og forresten, det at live er billig og at du får mye for det,

er ikke det et argument? Neivel.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jepp sant nok.

Er jo lett å si for meg som allerede har Live.

Blir jo en ekstrakostnad for de som eventuelt ikke

spiller online hele tiden i andre spill :]

Lenke til kommentar

Jeg skal få det til x360 fordi microsoft kjøper rettigheter, de jeg liker beste er det ekstra materialet som visst nok er eksklusivt xbox ;)

Skjønner ikke helt de som er så nøye på at det er ps3 eller x360. Så lenge det er det Samme spillet gjør det ikke så mye.

Lenke til kommentar
Jepp sant nok.

Er jo lett å si for meg som allerede har Live.

Blir jo en ekstrakostnad for de som eventuelt ikke

spiller online hele tiden i andre spill :]

Akkurat det gjør jeg spiller bare omtrent singleplayerspill for eks Mass Effect, Bioshock, Lost odyssey og fler. Da føler jeg ikke vitsi å punge ut 500kr ekstra i GTA IV bare fordi det er multiplayerdel. Men viss grafikken er like god begge plassene endrer jeg orderen til PS3versjonen, da jeg tror att det ekstramateriale som skal være ekslusiv til 360 er ikke så stort så folk vil tro det er... time will tell på den saken og :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser det er litt diskusjon angående xbox360 vs. ps3 så skal si min sak... Ingen av de er best. Den "perfekte" konsoll fins ikke. xbox360 har visse fordeler og ulemper i forhold til PS3 sine ulemper / fordeler. Et eksmpl. PS3: Slipper betale for og bruke Gold xboxlive. Xbox360: Bedre online muligheter. Så vis du skal kjøpe ny konsoll så må du se på disse ulempene fordelene og se hvem konsoll som passer best for DEG. Begge to er ganske gode, en ting som sikkert flere er ening er at Wii suger, men det er jo helt forskjellig. Akk. som pizza og fisk. Så vis du er en eier av xbox360 så ikke oppgrader. Men vis du skal ha en ny konsoll så søk på internett xbox360 vs. ps3 og se hvem som passer deg. Vell sier bare en ting. GTA IV så fort det kommer til salg (ikke forhåndsbestilt:()

Lenke til kommentar

Liker ikke kontrollene til xbox, er mest vant til PS kontrolleren i og med at jeg har spilt siden PS1. Derfor liker jeg Ps3 bedre enn Xbox, syns det blir så uvant + at jeg liker og være trofast til Playstation :) Men altså PS3 Vs. Xbox 360 er smakssak, skal du velge mellom en av konsollene så prøv begge og se hva du liker best, ikke hør på folka på forumet. Blir som om de skulle valgt livretten din for deg(Tar i litt med det eksempelet :p)

Lenke til kommentar
PS3 og Xbox 360 debatter utløser alltid en blodig forumkrig, det ideelle ville jo ha vært å eie begge konsoller, men det er det heller ikke mange som gidder, noe som er forståelig.

jeg eier begge, men syns det er vanskelig å velge nå hvilken jeg skal kjøpe GTA til! siden xbox får DLC men jeg liker dualshock 3 bedre enn 360 kontroller! stresssss

Lenke til kommentar

GTA IV exclusive content for PS3, Acomplishments and GTA Themed Home space packed with Rockstar goodie.

Kanskje ikke så ille for PS3-leiren dette - om det skulle stemme. Selv har jeg aldri helt skjønt fascinasjonen med GTA-sjangeren, men siden dette er et spill med 50+ timers spilletid med enorm replay value, så fatter ikke jeg at folk i det hele tatt orker tanken på å ha en 16X DVD spinne konstant i disse timene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...