Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?

Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

1. 1. Alternativene

• Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Interresant å se at det er flere forhåndsbestillinger på PS3 versjonen enn Xbox360 versjonen på f.eks www.absoluttspill.no og www.gamezone.no under bestselgere.

Det har mye med at veldig mange 360 eiere i Norge, og europa forøvrig, spiller piratspill.

Lenke til kommentar
PS3 får også DLC, bare ikke de to eksklusive episodene.

Det PS3 får, får 360 også... Dessverre er det ikke sånn andre veien...

jeg driter at 360 får det ps3 får, men synd at det bare ikke er sånn andre veien ja.. menmen, sånn er det :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg velger PS3 versjonen. Detter er fordi det er konsollen jeg har og GTA spillene har jeg alltid kjørt på PS.

Jeg har ikke lest alle postene her, men såg det ble nevnt noen velger 360 versjonen fordi dette er lead-plattformen til Rockstar.

Det er jo bare tull å tro at spillet blir bedre på 360'en pga det.

Rockstar Games sa for ikke så lenge siden at de har skrevet under på en kontrakt med Sony som sier at det neste GTA spillet blir kunn for PS3. Rockstar Games sier de liker PS3 systemet og har lyst til å lage ett spill som virkelig utnytter all kraften i cell-prosessoreren.

Er jammen glad jeg har PS3 :w00t:

ta ta

Endret av spiff-master
Lenke til kommentar
Jeg velger PS3 versjonen. Detter er fordi det er konsollen jeg har og GTA spillene har jeg alltid kjørt på PS.

Jeg har ikke lest alle postene her, men såg det ble nevnt noen velger 360 versjonen fordi dette er lead-plattformen til Rockstar.

Det er jo bare tull å tro at spillet blir bedre på 360'en pga det.

Rockstar Games sa for ikke så lenge siden at de har skrevet under på en kontrakt med Sony som sier at det neste GTA spillet blir kunn for PS3. Rockstar Games sier de liker PS3 systemet og har lyst til å lage ett spill som virkelig utnytter all kraften i cell-prosessoreren.

Er jammen glad jeg har PS3 :w00t:

Kilde? :hmm:

Lenke til kommentar

PS3 Seff, Siden jeg har det;) Forskjellen mellom PS3 og xbox360 er som et nyere version av grafikk kort osv.. det er ikke altfor mye forskjell som oftest det er vell egentlig ps3 som har visse ting som xbox360 som er bedre... Så det er ikke noe vitsi oppgradere til ps3 vis du har xbox360 mener jeg... Måtte bare skrive det:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Likte de å lage til ps3?

Trudde de var på etterskudd pga den :]

Ikke det at jeg har noe imot ps3, men trudde det var nevnt tidligere.

Lenke til kommentar
Likte de å lage til ps3?

Trudde de var på etterskudd pga den :]

Ikke det at jeg har noe imot ps3, men trudde det var nevnt tidligere.

Men de sa de fint kunne gi ut spillet før jul...

Kilde?

Sannheten er at hverken Rockstar eller Take Two har gått ut med konkrete grunner for hvorfor det ble utsatt, bortsett fra ønsket om mer "polish", på begge versjoner.

Mest sannsynlig hadde ingen av konsollene skylden for utsettelsen. Det var et økonomisk taktisk trekk fra Take Two's side, for å hjelpe på den falmende økonomiske situasjonen til selskapet, ved å slippe spillet i en periode med minimal konkurranse.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Her står det jo rimelig svart på hvitt at PS3 var skyld i utsettelsen.

"Contributing factor" og "Partly to blame", uten noen henvising til i hvilken grad dette var tilfellet. Hva var de andre grunnene? :hmm:

"it's just going to be that much better and there will be more systems out."

Den quoten er for meg den mest interessante i hva han sa.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
"Contributing factor" og "Partly to blame", uten noen henvising til i hvilken grad dette var tilfellet. Hva var de andre grunnene? :hmm:

Det faktum at Xbox360 ikke blir nevnt, og at flere multiplattformspill tidligere har blitt utsatt til PS3 gjør det jo meningsløst å spekulere videre. Men at Xbox360 versjonen også kan ha dratt fordel av utsettelsen skal jeg ikke utelukke.

Lenke til kommentar

Det faktum at Xbox360 ikke blir nevnt, og at flere multiplattformspill tidligere har blitt utsatt til PS3 gjør det jo meningsløst å spekulere videre. Men at Xbox360 versjonen også kan ha dratt fordel av utsettelsen skal jeg ikke utelukke.

Ja, spekulering blir det jo selvfølgelig uannsett, siden veldig lite er offisiellt. Men det har da aldri

vært noen grunn til at 360 skulle være nevnt der uannsett, er vel få som påstår at den hadde noe

med utsettelsen å gjøre, selvom man selvfølgelig kan argumentere for det også.

Jeg vil bare fram til at økonomisk taktikkeri er mest sannsynlig hovedårsaken bak utsettelsen.

Spillet hadde uannsett aldri blitt utgitt i direkte konkurranse med Halo 3, eller under julehandelen

heller for den saks skyld. Take Two er forståelig nok ute etter å maksimere profitten.

At begge versjoner blir bedre av den grunn er jo bare bra ja. :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...