Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?

Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

1. 1. Alternativene

• Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske motsatt, jeg er ikke i onlinemiljøet da jeg orker ikke betale 600kr i året for å bli knust i alle spill :p

Må du betale 600kr i året du da? Trenger bare å betale 500kr jeg :)

Når jeg først har betalt for onlinespilling, så skal jeg jaggu meg bruke det også.

GTA IV will rape my 360!

500!?!?

Jeg kjøper 13 måneder live for 305,-

http://cgi.ebay.co.uk/XBOX-360-12-1-MONTH-...1QQcmdZViewItem

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ikke for og være pirkete, men du kunne fått inn alternativet:

Begge deler!

Er nok stor sjangse for at det finnest de som kjøper til begge konsollene :)

Lenke til kommentar
500!?!?

Jeg kjøper 13 måneder live for 305,-

http://cgi.ebay.co.uk/XBOX-360-12-1-MONTH-...1QQcmdZViewItem

Takk for tipset! Kjøpte det nå.

Birger :)

har også lyst å kjøpe det men jeg kjøpte tre måneder på selve xboxen, sånn to måneder siden.. hvis jeg kjøper det nå og setter inn koden, blir jeg da belastet for tre nye måneder igjen eller går det automatisk vekk når jeg setter inn koden?

Lenke til kommentar
har også lyst å kjøpe det men jeg kjøpte tre måneder på selve xboxen, sånn to måneder siden.. hvis jeg kjøper det nå og setter inn koden, blir jeg da belastet for tre nye måneder igjen eller går det automatisk vekk når jeg setter inn koden?

OT: Dette blir lagt til, så du får 13 måneder istedet.

Birger :)

Lenke til kommentar

Dem som har stemmt på ingen av delene sitter kun på en pc og som hater konsoll fordi den ikke har så masse finesser. Og jeg er bare glad for å spille GTA IV 1 år tidligere enn pcbrukerne må gjør og dem må nok oppgradere pcen enda mer enn dem har gjort til nu!

Gleder meg sykt til GTA IV kommer :D

Nærmer seg ganske mye nu!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
superted81: Om den skulle dø samme uken som GTAIV kommer ut, så betyr det lite at man får ny noen uker etterpå. Dette kan selvfølgelig også skje med ps3, men sjansen er mye mye mindre.

Har du ventet to år på et spill, klarer du fint å vente en ekstra uke. Og sannsynligheten er mikroskopisk for at den skulle ta kvelden akkurat når GTA4 kommer ut.

Jeg er faktisk i New York når det kommer ut. Fra 29. april til 5. mai. Så jeg må vente uansett :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Skal ha spillet på Xbox 360, siden jeg ikke har PS3. Hadde jeg hatt begge ville jeg nok fremdeles gått for å spille det på Xbox 360, grunnet at 360-kontrollen passer bedre til mine hender (og jeg har tenkt til å bruke mye tid på GTA IV), jeg er fan av achievements og i tillegg kommer det jo bonusepisoder til Xbox Live Marketplace.

Lenke til kommentar

jeg har begge konsollene og selvom jeg vet at xbox 360 er "bedre" versjonen pga DLC, er det egentlig grunnen til at jeg blir usikker. har jo ikke lyst at det skal koste 500 kroner til for expansion, så ville gjerne fått vite hvor mye de kommer til å koste. noen som vet om vi blir fortalt dette med DLC pris og sånt FØR release for de som må velge hvilken konsoll man kjøper det til? 360 kontrolleren er faktisk litt ubehagelig i forhold til Dualshock 3 til ps3, så derfor hadde digget spillet på ps3 egentlig, men hvis det er snakk om bare 200-300 kroner for DLC, så blir det nesten prioritet :cry: ønsker ps3 også fikk DLC :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...