Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?

Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

1. 1. Alternativene

• Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske motsatt, jeg er ikke i onlinemiljøet da jeg orker ikke betale 600kr i året for å bli knust i alle spill :p

Må du betale 600kr i året du da? Trenger bare å betale 500kr jeg :)

Når jeg først har betalt for onlinespilling, så skal jeg jaggu meg bruke det også.

GTA IV will rape my 360!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange av mine favoritt spillminner har jeg fra C64, men det vil ikke si at jeg kun skal kjøpe mine spill til den maskinen eller kun på plattformer fra Commodore.

Skjønner meg egentlig ikke på folk som baserer sine beslutninger på det grunnlaget.

Nei, det skal ikke være lett å skjønne vet du.

Du kan sammenligne det med for eksempel om Gears of War 2, eller Halo 3 hadde

blitt multiplatform fra deg én. De var 100% lik, men PS3 hadde noen missions i tillegg

som ville komme ut noen måneder etter release.

Hadde du da gått til innkjøp av PS3 for spillet, eller ville du kjøpt det til

360 fordi du synes at det er der det "hører hjemme", og du har jo uannsett allerede en 360?

Hvorfor liker folk enkelte fotballag? Hvorfor liker folk skjokoladesmak bedre enn jordbærsmak?

:D

Skjønne seg på det den som kan. :thumbup:

Nå har jo aldri GTA3 (med VC og SA) vært eksklusivt da. De kom ut før, men alle er tilgjenglig på både PC og Xbox, ref Gears og Halo 3 som "er 360"

Men for all del, jeg kan til en viss grad skjønne problemstillingen.

Skjønner heller ikke at noen kjøper en konsoll som har 50 % sjanse for å dø de 2 første årene. Men så er vi så heldige at verkenen du eller jeg må forstå alles valg

50% var vel kanskje litt mye? Uansett så vil jeg ikke kalle det "dø" da man uansett får gratis rep, eller ny konsoll. Snarere en liten sykdom :)

Lenke til kommentar
Blir nok til ps3, selvom xbox 360 får exlusive episoder og acheivments så velger jeg ps3 over 360 da bråket fra dvd rommen er nok til å ødelegge min spill opplevelse.

Jeg liker også å spille uten lyd, men serr, det er like latterlig hver gang jeg hører folk klage over støy på 360n, jeg kan garantere dere at jeg har brukt den en gasillion ganger mer enn mesteparten av dette forumet, og aldri vært plaget av støy, og jeg hører ikke dårlig.

Lenke til kommentar
Jeg liker også å spille uten lyd, men serr, det er like latterlig hver gang jeg hører folk klage over støy på 360n, jeg kan garantere dere at jeg har brukt den en gasillion ganger mer enn mesteparten av dette forumet, og aldri vært plaget av støy, og jeg hører ikke dårlig.
Altså, det går ikkje an å nekte på at X360 støyar. Men kva for lyd har folk rundtom? Kjenner per idag ingen som berre nyttar seg av høgtalaren i TVen sin, eller som speler med MUTE på. Eg treng ikkje guffe for å overdøyve susinga frå boksen, og eg har berre eit slikt Logitech opplegg kopla til.

Men men.

Lenke til kommentar
Blir nok til ps3, selvom xbox 360 får exlusive episoder og acheivments så velger jeg ps3 over 360 da bråket fra dvd rommen er nok til å ødelegge min spill opplevelse.

Du innser ikke at folk har helt forskjellige preferanser og krav når det kommer til slikt? Det som er latterlig er at du er helt ute av stand til se ting fra andre enn ditt eget perspektiv.

Selv bryr jeg meg kun om støy i filmsammenheng, men kjenner folk som syns PS3 er alt for bråkete i alle sammenhenger.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Tss, jeg bare ler litt for meg selv av hele FBkrigen jeg, uten å nekte for noe. Jeg kan også helt fint se på ting med andre sitt perspektiv, men er det noe morro da.

Hadde egentlig håpet å ikke si dette, men mesteparten av postene mine er bare for å skape litt blest.

Lenke til kommentar

Jeg synes i allefall at PC-en min støyer totalt uakseptabelt når dvd rommen spinner. Og dette er i ett støydempet kabinett. Kjøpte nettopp nytt kabinett, vifter og cpu kjølerm kun for å få ned støy. Og jeg spillet tilogmed med headsett på meg, så da plager ikke lyden meg. Men det må gå ann å la pc og ps3 stå å idle, laste ned osv osv uten at støyen skal plage vettet av folk. Faktisk så har ps3'en begynt å gå litt for ofte opp på nivå 2, så kommer garantert til å kjøpe meg ps3 45nm versjonen når den kommer, slik at den støyer mindre.

Skjønner Boff3n ;) Det lyser også ganske godt igjennom, derfor gidder jeg ikke å kommentere det lille utsagnet ditt lengre opp :p

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
superted81: Om den skulle dø samme uken som GTAIV kommer ut, så betyr det lite at man får ny noen uker etterpå. Dette kan selvfølgelig også skje med ps3, men sjansen er mye mye mindre.

Har du ventet to år på et spill, klarer du fint å vente en ekstra uke. Og sannsynligheten er mikroskopisk for at den skulle ta kvelden akkurat når GTA4 kommer ut.

Lenke til kommentar
Har du ventet to år på et spill, klarer du fint å vente en ekstra uke.

ikke hvis man er hardcore og alle andre har det. tipper alle her med GTA-launch planer ville syns det var kjipt =p

Og sannsynligheten er mikroskopisk for at den skulle ta kvelden akkurat når GTA4 kommer ut.

Tipper det sikkert er noen her på forumet til og med som ikke har boxen sin på plass når GTA slippes. Sikkert mange der ute i den store verden også. Men kanskje ikke hjemme hos deg...

Lenke til kommentar
ikke hvis man er hardcore og alle andre har det. tipper alle her med GTA-launch planer ville syns det var kjipt =p

Kjipt er det, men ikke verdens undergang.

Tipper det sikkert er noen her på forumet til og med som ikke har boxen sin på plass når GTA slippes. Sikkert mange der ute i den store verden også. Men kanskje ikke hjemme hos deg...

Uansett om sjansen er 1/50, 1/100, 1/1000, eller 1/1 mill anser jeg det som mikroskopisk.

Lenke til kommentar
Nå har jo aldri GTA3 (med VC og SA) vært eksklusivt da. De kom ut før, men alle er tilgjenglig på både PC og Xbox, ref Gears og Halo 3 som "er 360"

Men for all del, jeg kan til en viss grad skjønne problemstillingen.

Veldig bra, that's the spirit! :D

Vet de tidligere GTA spillene var timed exclusives, derfor tok jeg med

"fra dag én" (men ser nå at en liten skriveleif hadde sneket seg inn der

og fjernet all mening).

Lenke til kommentar
Altså, det går ikkje an å nekte på at X360 støyar. Men kva for lyd har folk rundtom? Kjenner per idag ingen som berre nyttar seg av høgtalaren i TVen sin, eller som speler med MUTE på. Eg treng ikkje guffe for å overdøyve susinga frå boksen, og eg har berre eit slikt Logitech opplegg kopla til.

Men men.

Vel, nå kjenner du meg ;)

Jeg bruker kun TV-høyttaler, og noen ganger spiller jeg faktisk med lyden av. Men nå skal det også sies at jeg fort blir immun mot monotone lyder. Hadde en PC som lagde fire ganger så høy lyd. Det var faktisk som å sitte ved siden av en sentralstøvsuger, men etter fem minutter var lyden blitt en del av miljøet jeg oppholdt meg i.

Lenke til kommentar

har kun 360, men hadde valgt 360 glatt uansett om eg hadde hatt ps3.

på grunn av blant annent, etter min mening mYe bedre kontroll, stabilt og godt online system (med mange aktive spillere), achievments, og at 90% av alle eg kjenner som eier en konsoll fra denne gennerasjonen har 360 og selv sagt eksklusivt nedlastbart innhold.

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Men men.

Vel, nå kjenner du meg ;)

Jeg bruker kun TV-høyttaler, og noen ganger spiller jeg faktisk med lyden av. Men nå skal det også sies at jeg fort blir immun mot monotone lyder. Hadde en PC som lagde fire ganger så høy lyd. Det var faktisk som å sitte ved siden av en sentralstøvsuger, men etter fem minutter var lyden blitt en del av miljøet jeg oppholdt meg i.

Blir også immun mot monotone lyder. Så det går greit med støyen til 360-en, selv om jeg vet den er der. Det dumme er når vifta akselerer eller noe, og det høres ut som boksen gjør seg klar til take-off. Da merker jeg lyden.

Kjøper nok GTA4 til x360, men er slettes ikke sikker. Venter å ser om en av de har dårligere framerate elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...