papo1 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei. De to siste dagene har jeg ikke fått til å joine team deathmatch på COD4. Får til å joine HQ, Ground war o.l. Har prøvd å få en kompis til å invitere meg til partyet hans, men da får jeg opp unable to connect to host, men han kommer inn. Hva kan være feil her? Hvem kan jeg ringe eller sende mail til? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Kjør en test av nettet ditt på Xbox'en. System-Network-Test connection. helt nederst er det noe som heter NAT. Hvis den er OPEN så skal problemet egentlig ikke være mulig. Har du MODERATE så kan dette være grunnern(moderate gjør at du ikke kan gjøre enkelte ting på XBL). Har du STRICT så kan du nesten ikke gjøre noe som helst Portforwarding Velg din router-xbox Live og følg anvisningen hvis du har Moderate/Strict Endret 21. februar 2008 av WangenPs3 Lenke til kommentar
papo1 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Flott... Det var routern som laga trøbbelet for meg. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå