Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen går ikke videre før den kommer til der jeg skal taste inn passord ?


Anbefalte innlegg

hei

 

pcen går ikke videre før den kommer til der jeg skal taste inn passord. skjermen blir svart, men jeg kan bruke musa. Dette skjedde etter jeg tok dataen i ventemodus. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

jeg har jo prøvd å starte pcen på nytt og på nytt men den går på en måte ikke "videre"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan jo prøve å starte den i 'safe mode'

 

trykk f8 der windows starter å loade

 

tror jeg har prøvd det men kan jo prøve igjen ;)

 

du kan jo prøve å starte den i 'safe mode'

 

trykk f8 der windows starter å loade

 

tror jeg har prøvd det men kan jo prøve igjen ;)

 

f8 ? skjedde ingen ting da..

Lenke til kommentar
rett FØR windows starter å loade..

Skjønner dog ikke helt problemet ditt. Forklaringen var litt tynn.

 

etter windows starter å loade så blir den bare svart men det går an å bruke musa..

 

vet hva jeg trenger, en sånn cd som ikke følgte med dataen ! :D

Lenke til kommentar
trykk som en gal når du starter opp pcn på F8 du skal få valg om og starte i sikkermoduss. regner med du har windows på maskinen. hvordan maskin er det? kanskje det kan trykke alt+f10 få å få opp en recovery eller noe lignende

 

jeg har en HP compaq 6715s med vista. som jeg har fått av skolen.. skal prøve det dere sier, men når jeg trykker f8 mange ganger så står det at jeg skal sette inn den cden..

Lenke til kommentar

fra denne siden

 

Restore PC to original condition with the Recovery Manager if Windows Vista cannot be accessed

If the PC cannot access Windows, use Recovery Manager to restore the hard drive by following the steps below.

Press F11 on the keyboard immediately while the computer is starting up. The HP Backup and Recovery Manager window will appear.

If the Recovery Manager can access the hard drive it displays a prompt to backup up your user files before continuing the recovery. If it cannot access the hard drive to fix the system errors, the Recovery Manager starts recovering the hard drive to its original condition.

Lenke til kommentar
fra denne siden

 

Restore PC to original condition with the Recovery Manager if Windows Vista cannot be accessed

If the PC cannot access Windows, use Recovery Manager to restore the hard drive by following the steps below.

Press F11 on the keyboard immediately while the computer is starting up. The HP Backup and Recovery Manager window will appear.

If the Recovery Manager can access the hard drive it displays a prompt to backup up your user files before continuing the recovery. If it cannot access the hard drive to fix the system errors, the Recovery Manager starts recovering the hard drive to its original condition.

 

skjer ingen ting når jeg trykker f11... men jeg kan bare få sånne datafolk på skolen til reparere det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...