DarkouZ Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Lurte på om dette passer sammen med et micro-atx tower og Silent Twin. tenkte jeg bare skulle bygge en billig PC og bruke noen gamle deler jeg hadde liggende. På Microplex står det at Silent Twin ikke passer til alle MSI hk og kanskje noen andre HK, ble litt usikker på om det passa til dette. Ser jo ikke ut som om det er noe som står iveien for ST'en da... Asus A7N266-VM Hovedkort Socket A DDR AMD Athlon XP2200+ 1.8 GHz 266 MHz bus DDR-DIMM PC2100 512MB DDR CL2.5 Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Tror nok det går veldig bra.. jeg bruker silent twin hjemme på ett msi kort så det funker nok på noen.. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Tror heller ikke det er noe problem å slenge på en ST på det hovedkortet der. Ser ut som det er plass i massevis. ST passer helt fint på MSI KT3-kort. Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 bra, for jeg tenkte jeg skulle bygge en STILLE maskin 8) så først på celeron 1.7GHz og 2.2GHz, men så fort at det var bedre å ta en XP2200+ og HK'et har innebygd GF2, lyd, LAN, firewire etc :smile: alt jeg trenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå