kristwa Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei, Driver og ser på å muligens handle inn en fargelaser. Problemet er at jeg har begrenset med plass. Rommet jeg skal putte inn printeren min har ganske så nøyaktig 39 cm i bredde, som selvfølgelig er det samme som den oppgitte bredden på en Samsung CLP-300N. Lurer på om noen som har spilleren har noen nøyaktige mål, om jeg får plass til skriveren inn i rommet eller ikke Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg klarer ikke å måle bredden på skriveren helt nøyaktig, men den oppgitte bredden på 39 cm ser ut til å være riktig. Sidene på skriveren er helt rette flater, men de har også noen kjøleribber som det nok ikke er så lurt å dekke til. Dersom bredden på plassen du skal plassere skriveren er 39 cm tror jeg du vil slite med å få plass (det er jo da ingenting å gå på). Dersom hulrommet er >= 39,5 cm vil du nok få plass, men det vil nok ikke være så bra med hensyn på kjølingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå