Heine M Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har et MSI kt3 ultra (ms-6380e ver: 1.0) og får ikke lyd. Er det mulig å få en link til en driver som antaglig fungerer? Eller kan det være noe annet som er problemet? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Installer først chipset driver og deretter lyd-driver fra denne siden: http://global.msi.com.tw/index.php?func=do...amp;prod_no=273 Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hmm, når jeg skulle instalere audio driveren, poppet dette bildet opp. Jeg får fullført instalasjonen, men lyden fungerer fortsatt ikke. Hva kan være galt? For her ser det ut som lyden skulle fungere perfekt. Jeg kan regulere lyden osv. Kansje det er en liten feil i hovedkortet? Endret 21. februar 2008 av Heine M Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Høyttalere, høyttalerkabel... Sjekket disse mot en annen lydkilde? Og er du 100% sikker på at du bruker riktige porter? Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Høttalere/kabel: 100% fungerende Sjekket mot en annen lydkilde: Ja Riktig port: 100% sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå