RKR1992 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det var veldig fint opp på fjellet ble det noe bra? Lenke til kommentar
-lost Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 personlig synes jeg dette ble litt for mørkt. alt det svarte gjør at bildet også ser litt uekte ut. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hele bildet ser skeivt ut, trærne står skrått, horisonten går skrått osv.. Rett opp bildet! Ellers så er jo bildet fryktelig uskarpt! Du skulle nok prøvd å fått det litt skarpere, og kanskje lagt på en liten ramme for å få litt mer "stil" over det hele? Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg liker det, formidler fint stemningen på fjellet i solnedgang. Tror ikke jeg ville likt det bedre om det var hverken skarpere eller hadde rettere horisont. Ellers er solnedgang ofte vanskelig å gjøre bra på bilder både pga høy kontrast og siden de fleste har ekte solnedganger å sammenligne med, og de alltid er mer imponerende i virkeligheten. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg liker det, formidler fint stemningen på fjellet i solnedgang. Tror ikke jeg ville likt det bedre om det var hverken skarpere eller hadde rettere horisont. Ellers er solnedgang ofte vanskelig å gjøre bra på bilder både pga høy kontrast og siden de fleste har ekte solnedganger å sammenligne med, og de alltid er mer imponerende i virkeligheten. Her er jeg så riv ruskende uenig at jeg nesten blir sint. Selvfølgelig skulle dette vært skarpere og rettet opp. Bildet bærer ekstremt preg av å være et snapshot. Det er ene og alene grunnen til at jeg ikke likte det. Try harder next time. Sorry. Og bare for å gi bherserk noe å bryne øynene på; en ordentlig solnedgang (orginal størrelse, sjekk detaljene på veien!) RBR, bildene dine bærer alltid preg av å være lite gjennomtenkte og lite bearbeidet. Kan du ikke tenke på dette til neste gang? Så slipper du å høre det samme om og om igjen... Beklager den negative tonen i dette svaret. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Helt enig med Mr. Lid. Er alt for uskarpt. Lykke til neste gang. Jan Henrik Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fine farger. Men altså uskarpt og skeivt og ikke spesielt bra planlagt. Om det hadde vært null trær (eller et velplassert et) og bildet hadde vært rettet opp og skarpt, så kunne det faktisk ha vært ganske stilig. Det er bare å fortsette å ta bilder. Etterhvert så blir man flinkere til å utnytte øyeblikket! Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Litt humor før vi tar helg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Litt humor før vi tar helg. Takk, den trengte jeg Det er et meget viktig poeng du egentlig bringer frem her; vi har blitt for opptatt av det tekniske og perfekte. Tom Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg blir vel kanskje å finne i en slik blogg en gang Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Solnedganger og naturbilder generelt er alltid penest i naturen. Greit at bilde ikke er skarpt, men jeg syns det at det ikke er rett som ødlegger bilde. Om du hadde fått rettet det opp hadde det blitt mye bedre med engang. Fine farger, fint motiv selvom du helt sikkert kunne jobbet litt mer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå