grizley Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg ville bare dele min glede med dere Hentet min 40D og grep bestilt fra japan photo på posten tidligere i kveld:D:D:D Hilsen en ny lykkelig 40D eier Og i morgen stikker jeg innom sjappa til Super8, og plager vettet av han med teite spørsmål om objektiver Må jo ha noe snacksy glass på det nye leketøyet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer,her er en tråd for alle med 20D,30D og 40D. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=910915 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kjøp et 17-40L. Og en 50/1.8 må du ta deg råd til. Ikke på langt nær så skarp som 50/1.4, men skarpt nok, og så billig at det egentlig er dumt å ikke kjøpe et! Lenke til kommentar
grizley Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Kjøp et 17-40L. Og en 50/1.8 må du ta deg råd til. Ikke på langt nær så skarp som 50/1.4, men skarpt nok, og så billig at det egentlig er dumt å ikke kjøpe et! Takk for tipset. Men siden jeg tar mye hockeybilder, er det jo greit med tele. Jeg tenker på 70-200 f/4 L USM til sport, og en 50mm også til sport, men også til generelt brukk. Hva synes du om den kombinasjonen? Har en 350D fra før, og vil selvfølgelig fortsette å bruke den. Endret 20. februar 2008 av Aetius Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. Fjernet en sverm med smileys også. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Endret 20. februar 2008 av Aetius Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kjøp et 17-40L. Og en 50/1.8 må du ta deg råd til. Ikke på langt nær så skarp som 50/1.4, men skarpt nok, og så billig at det egentlig er dumt å ikke kjøpe et! Takk for tipset. Men siden jeg tar mye hockeybilder, er det jo greit med tele. Jeg tenker på 70-200 f/4 L USM til sport, og en 50mm også til sport, men også til generelt brukk. Hva synes du om den kombinasjonen? Har en 350D fra før, og vil selvfølgelig fortsette å bruke den. Tja, det burde funke ypperlig med største blender på 2.8, 4 vil blir mer slitsomt. Jeg har prøvd dette. Men 50/1.8 passer nok bra i målområdet. Og 70-200/4 er jo regnet som et veldig godt objektiv. Spørsmålet er om det blir litt tregt til hocky, noen som har erfaring med den komboen som vet bedre enn meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå