Uncle Scrooge Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Eneste som er å utsette er for høye priser, ellers er det veldig greit. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg drar aldri på kino, laster heller ned filmen. Men de få gangene jeg har vært der, så har jeg som regel kjøpt godteriet på en vanlig matbutikk ved siden av. Ikke faen om jeg betaler 22,- for en 0,5 liter brus, og 20,- hg for litt smågodt. Dette er jo syke priser. Eneste jeg pleier å kjøpe på kinoen er snapple, fordi det selges ikke i butikken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dama mi er på teater nå, mon tro det er så billigere der selv om de omtrent sponset 100% av staten. Lenke til kommentar
Raba Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg kjøper som oftest på en dagligvarebutikk da økonomien min ikke er verdens beste. Det er skjelden jeg er på kino så da tar jeg ofte med meg noe godteri. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Synes det er er godt med stort utvalg i kiosken. På kino(og annen film) så må jeg alltid ha noe godt! Bryr meg ikke om det koster mer i kiosken, er bare å gå i butikken hvis du synes det er altfor dyrt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Dessuten har de Junior Caramels på Location. Slikt er det grunn til å støtte. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er alt for dyrt! Kjøper ikke i kioskene der lenger. Går til nærmeste matbutikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå