Gå til innhold

Facebook innlogging problemer, hack?

turbz

Anbefalte innlegg

Hei, var ikke sikker på hvor jeg skulle legge denne men prøver meg på php forumet siden det er php funksjoner som kjøres bak problemet mitt

Problemet:

Idag skulle jeg logge meg inn på facebook som vanlig, eller ikke en egentlig innlogging siden cookien husker meg som regel. Da fikk jeg bare en feilmelding:

Nettsiden videresender ikke ordentlig

Firefox har oppdaget at tjeneren videresender forespørselen til denne adressen på en måte som aldri vil fullføre.

Dette problemet kan av og til skyldes at informasjonskapsler er avslått.

Så prøver jeg igjen i Opera, samme feilmelding, og også internet explorer. Funker ikke. Personer bak samme ruter hadde ikke problemer med å logge inn / surfe facebook. Det som faktisk funka var å følge en link i mailen min (a friend has tagged you in a photo) da kom jeg inn, fikk se bildet og kommentarene, men hvis jeg prøvde å trykke på home, profile eller inbox fikk jeg samme feilmelding. Jeg kunne dog f.eks. vise alle vennene mine og slikt. Det var her jeg virkelig begynte å lure på hva som feilen kunne være!

Så prøver vi å slette alle cookies, og vi kommer nå inn på facebook.com, jeg prøver å logge inn, og får samme feilmelding. Jeg gir opp forsøket mitt, og skylder på laptopen min.

Det merkelig er når kommer hjem da, og skal logge på facebook med min stasjonære så skjer det samme igjen! Det har ikke vært noen form for kommunikasjon eller fildeling mellom min stasjonære og laptop på lenge. Så HVA kan dette være? Akkurat samme problemstilling som med min laptop skjer igjen. Fatter 0!!!

Hjelp og forslag mottas med stor takk

Endret av turbz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dette tilfellet tror jeg at jeg ville kontaktet facebook pr mail. de svarer som regel innen 24 timer.

for du skal ikke se bortifra at du har blitt hijacket på en eller annen måte..

en mulighet du har, er feks å få en venn til å logge seg inn på sin egen profil, for å så besøke din.. da kan du kanskje se om noen har gjort noen endringer der..

ikke all verdens hjelp, men dog ett forslag ;)

lykke til..

Lenke til kommentar

Akkurat det samme har skjedd hos meg, så jeg håper og tror at det er en teknisk feil hos facebook, og ikke noen som har drevet med kødd.

edit: Jeg vet ikke om det har noen ting som helst med saken å gjøre, men jeg fikk en person til å logge på sin konto på min maskin og logge av igjen, så logget jeg på med min egen konto, og da funket det..

Kan jo godt være tilfeldig at det funket, men det gjør det ihvertfall.

Endret av BagBiter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...