WebWarrior Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 2685,- for Jukebox 3 3195,- for Jukebox Zen (PSData) Jeg fatter såpass at Zen er fysisk mindre enn 3, men annet enn det, hva er egentlig forskjellene? Hvilken burde jeg kjøpe?! Lydkvalitet er viktigst! Så bitrate er m.a.o. viktig. Deretter kommer mulighetene for avspilling av flest mulig filtyper. Fremtidsutsikter er også viktig. Er det andre spillere dere vil anbefale? Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Ingen formeninger? Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har selv Zen og er strålende fornøyd. Lykvaliteten er suveren (så lenge man ikke bruker hodetelefonene som følger med) Jeg mener å huske at den ikke støtter stort annen enn mp3. Hovedsaken er den at Zen egentlig er fortsettelsen av Jukebox x serien. Dermed kan du regne med å få den samme kvaliteten og finessene med Zen som med J3. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 En forskjell (bortsett fra størrelsen) er at Zen mangler opptaksmulighet. Hvis du vil ha det er Jukebox3 eneste alternativ. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jukebox3 har litt fler funksjoner enn Zen. Mener dette er hovedsaklig: Mulighet for opptak, trådløs fjernkontroll og ekstra batterikapasitet slik at du kan få opptil 22 timers kontinuerlig spilling. Zen er litt dyrere fordi den er fysisk mindre + den ble lansert etter Jukebox3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå