Goscinny Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Lurer fælt på hvilken Bond-film med Roger Moore eller Sean Connery dere syns er best. Skal se en etterpå, men jeg veit ikke hvilken ... Goscinny Endret 20. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "The Spy Who Loved Me". Barbara Bach er en av få Bond-girls som holder mål i høyfeministenes tidsalder. Jeg regner også filmen som en av de bedre i hele serien. My 2 cents. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Så den på mandag ... Jeg vil gjerne ha din nummer to, JackEr Kan også være med Connery, men ikke de to første ... Goscinny Endret 20. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Valget falt på From Russia With Love, om noen skulle lure Goscinny Endret 21. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 The Spy Who Loved Me. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, den er veldig bra! Godt mulig jeg ser en i morgen også. Hvilken vil dere anbefale da (fritt frem fra alle filmene, men helst Moore)? Dr. No frister, men har sett den så mange ganger! Dagens film, From Russia with Love var bra. Har jo sett den før (ganske sikker på at jeg har sett alle), men det var lenge siden! Det skuffende i denne filmen er jo dama. Hun er greit nok, men vi får ikke akkurat sett så mye Slik sett likte jeg TSWLM bedre (nå ser en jo ikke akkurat på Bond bare for damenes del, da). Liker Connerys stil. Greit å slippe alle de store eksplosjonene av og til som veldig mange Bond-filmer slutter med. Goscinny Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Den beste og minst cheesy Bondfilmen av Moore er For Your Eyes Only. På andreplass kommer vel The Spy Who Loved Me, som er ganske kul, selv om plottet er relativt tåpelig. Egentlig er hele Roger Moore perioden ganske svak, men de to kan jeg ihvertfall anbefale. Endret 21. februar 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Moore er klart best :---D The Spy Who Loved Me Moonraker Fantastisk atmosfære gjennom hele filmen. Skikkelig old-school-"rivalry" Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Moonraker er kanskje seriens dårligste. Prøvde å kaste seg på Star Wars-fenomenet ved å sende Bond på laserkrig tur i verdensrommet. Det er selvsagt ikke slik Bondfilmer skal være. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Historien er søkt ja, men Jaws + Moore fungerer bare så ekstremt bra. Masser av sjarm. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jaws ble jo latterlig plassert inn i Moonraker med denne utrolig tåpelige kjærlighetshistorien. Jeg mener han var en langt bedre brukt karakter i The Spy Who Loved Me. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Min favorittfilm med Moore er Live and let Die. Den har akkurat passe mix av seriøs action, humor, nydelige damer (Jane Seymour!), litt voodoomagi og Sgt. Pepper som blir eid gang på gang. Og syke chase-scener med motorbåt. Endret 21. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Goldfinger? Den liker jeg godt. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Connery: «Goldfinger» (selv om jeg er veldig glad i «Diamonds Are Forever»(!), og de kanskje sprøeste Bond-skurkene igjennom hele serien, Mr. Wint og Mr. Kidd) Moore: «For Your Eyes Only» er favoritten, med «The Spy Who Loved Me» hakk i hæl. Endret 21. februar 2008 av Roterende Ulv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Mens bond-filmen jeg faktisk har sett flest ganger er License to Kill. Er noe med skurkene og alt som bare klaffer max for meg. Når Benicio del Toro har det "psycho"-blikket sitt er han best. Endret 22. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå