TTomas Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hei! Skal lage noen plakater for Taekwondo klubben min. Poenget er å få flere folk til klubben og få litt rep Har et bilde jeg har tatt som jeg gjerne vil bruke (lagt til). Plakatene må bli i A4 format i og med at printern min ikke kan skrive ut større formater, men kan kanskje få muligheten til å skrive de ut i A3 så forslag til A3 plakater tas også godt i mot. Plakatene skal liksom "fange" blikket til folk og være forståelig for både voksne og små. De skal innholde litt informasjon om nybegynnerkurs og litt om hva man kan få ut av trene med oss. Har Photoshop CS2 jeg kan bruke og har nettopp satt meg ordentlig inn i det, men har ikke kommet så veldig langt enda, så er ikke så veldig erfaren. Alt i alt trenger jeg noen forslag til hvordan jeg kan sette det opp for å få det til å se litt proft ut Takk på forhånd! EDIT: Skriveleifer, og har en bedre versjon av bildet. Endret 20. februar 2008 av Tomas09 Lenke til kommentar
kvase Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=2407964 Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Var ikke akkurat noe sånt jeg tenkte på, plakaten skal bestå av et A4 ark (evt. A3), ikke flere satt sammen. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg ville fjerna personen til høyre- laga litt mer avstand melom den som sparker å den som sparer sparket.- ville ha mere luft melom sparrehansken å hode på den personen som holder sparrehansken,.- slik at folk ser hva som kjer å ikke at det ser ut som personen blir sparka i hodet. derette ville jeg ha lagt imformasjon ner på høyre side med imformasjon om det er Internasjonal Taekwondo klubb eller Wold Taekwondo klubb da det er stor forskjel melom dem i måte man trener på dette forde det kan være inntresangt for folk som har drivi med dette tidligere i sitt valg,.- men regner at du driver med Internasjonal Taekwondo, Håper jeg ga deg noe posetift i dine spørsmål. husker min mester than cuck ble gla den dagen vi fikk godkjenning i Norge Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Bare snudde litt på det. Hvordan tekst pg hva har du tenkt til og skrive på logoen ? EDIT : noen små forbedringer, prøvde meg ut med en logo, er ikke sikker på om dere er ITF, eller WTF så jeg tok ITF ;D Endret 24. februar 2008 av Bzerk1337 Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Greie eksempel bilder, men for at bildet skal være litt kult så skal det se ut som han som sparker sparker høyt, og derfor vil jeg ikke bruke han som står med puta. Sparket de andre gjorde imens jeg tok bildet var å bruke puta som sats og deretter sparke mitten som ble holdt ganske høyt. Vil prøve å forbedre bildet slik at han som holder mitten holder den litt lenger vekk fra hodet. Klubben er dessuten en WTF Taekwondo klubb Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ikke for å være slem: men hva slags spark er det der? Formen er jo ravdårlig! Dere kunne i det minste fått sabumnim eller noe til å utføre et perfekt et for bildets skyld? Nå ser det ut som noe parkourgreier.. ^^ Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 formen er faktisk ganske bra, men bildet jeg lagde det der ut i fra var dårlig, så blei ikke no kjempe greier. Er forresten ikke et vanlig taekwondo spark, kall det "hjemmelaga" eller hva du vil ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå