Gå til innhold

er det mulig å tvinge politekerne ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er heller det at vi tror at de gjør det vi ønsker.

under valgkampen drive de å lureos slik at vi stemmer på dem , mens i virkerlig hete gør de det motsatte.

i tillegg ønsker vi velgere at de forskjelige politikere skal samarbeide med hverandre mens politikerne nekter å samarbeid.

hva hjelper det da med valg ?

men det jeg mente var hvorfor gjør alle politikerne noen som er direkte ufornuftig som feks å tvinge gjennom masse miljøavgifter - og så blir pengen ikke brukt til miljøet.

jeg har tatt til høyde for at det er flere syn på saken

Lenke til kommentar
Så lenge det får oss til å bli mer miljøvennlige må vel avgiften være riktig, siden den faktisk har hatt en virkning.

Setter de opp bensinprisen for at folk skal kjøre kollektivt, vil ikke de som ikke har et kollektivtilbud kjøre noe mindre bil. Da blir en gruppe mennesker diskriminisert...

Lenke til kommentar

en idiotisk ting de har funnet på er tvinge folk ( bilister ) over til kollektiv transport ( buss) med avgifter , mens pengen som skal brukes for at bussene skal ta unna økningen uteblir.

personlig så er jeg ikke så sikker på om buss er så miljøvennlig dom de skal ha det til da et flere steder er gamle busse som kjører.

nå vet jeg ikke om noen har klart å bytte dem ut i det siste.

på holmgamg ( debatt på tv2) kom det tydelig frem at den miljøkrisen som det snakkes om er mer politisk styrt en de som er ralitetene .

ingeg kan med sikkerhet si at det er menskene som har skap den.

( her må man ha lov å ta et valg selv)

føre var tiltakene er grei nok , men hvor er de hen.

det hjelper ikke med avgifter når de ikke blir brukt til miljøtiltak

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar

At politikere blir tvunget til avgjørelser?

Ja det skjer hele tiden, i dette landet har vi aviser som skriver kjedelig kjendisnytt, og for det meste dårlig nytt fra utlandet, men av og til er det en politiker som driter på draget, og det skal faen ikke mye til for at media blåser det opp, grunnet mangel på inspirasjon blant deres skribenter, derfor blåser de dritten opp med de største bokstavene

SKANDALE!!!!!!

og så blir politikerne drittredd for å få det slengt i tryne under en debatt, og når en politiker eller en person som sitter med mye makt i samfunnet trekker seg eller ber om unskyldning, så har de tapt, fordi da skriver avisen at de tilstår.

Avisene gjør jo bare det de er til for, å gi mennesker informasjon som de betaler for å få, og vi vil alle vite hva som er viktigst, og jo større skandalen er, jo flere aviser selger dem, men de gjør framdeles jobben dems.

Den dagen jeg ser en politiker klare å ri en mediastorm uten å så mye som vike eller bry seg faen i voll om hva "de" mener, så er det et menneske jeg vil gi min lit til.

Vi lever i dag under en skumring til en ny kald krig, og denne vil bli mye verre for fattige land enn den forige, USA står på "vår" side og sier enten er du med oss eller imot oss, og media skriver alltid om SKANDALENE når russerne viser baller, det er ikke en jævla skandele skal vi si da, det er faen meg dårlig brukte skattepenger av dems side skal vi si, ikke kjøpe noen jævla nye jagerfly eller utvide hær eller marine, for det igjen fører til en ny kald krig.

Lenke til kommentar

hadde de nå hørt enda mer på folket så hadde ikke de drita på laget.

de drar inn en masse penger som avgifter , avgifter som er beregnet til fellesskapets beste, men hvor havner disse pengene hen ? jo, enten i byråkrati ( kunstig skapte arbeidsplasser) eller i lomma på politikerne.

det kommer ikke penger der det er nødvendig for ar samfunnet skal fungere helt perfekt.

da er det nok å nevne skolene og sykehusene og infrastrukturen.

ny veier skal på død og liv betales med bompenger tiltros for at veien er ( nesten) betalt allerede

jeg kunne ha nevnt flere ting , men det for holde denne gangen

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar

det jeg ment var hadde disse politikerne ta hensyn til det folket mente så hadde politikerne sluppet å dumme seg ut så ofte

det finnes flere eksempler på ting som skulle gjennomføres koste hva det koste vil og så hadde de glemt at det ikke fantes arbeidere til å gjennomføre det . f.eks all denne barnehage utbygningen som har vært dårlig planlagt

så er det disse gange at politikerne selv tror at de vet bedre en fagfolk som jobber til daglig med den saken det gjelder .

nå er det heldig vis noen som av og til hører på kompetente personer , men det hjelper så lite

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...