akristina92 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Yesyesyesyesyesyes, co-op! Dette er faktisk et spill jeg gleder meg til! Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Gud bedre, jeg gleder meg som et lite barn til dette spillet kommer ut. Tror nok det blir en super opplevelse. Og jeg håper på at det blir online co-op. den trode man om fables 1 også,men lionhead er mye snakk. Så negative vi var i dag da? Stått opp på feil side av senga? Hvis man ikke blir imponert over de 3 video-snuttene der, så er noe galt et sted... Fable 2 blir et genialt spill! Enkelt og greit! Den som tror på Peter M. er det noe galt med. Vet ikke om du er litt for ung til å ha fått med deg Fable 1, men der ble vi lovet en helt fri verden hvor man kunne plante et frø og reise tilbake hundre gamingtimer senere og se en skog. Og sånn ble ikke Fable. Tror ikke dere skal ha høye forventninger til dette spillet, gutter. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Med tanke på at jeg har spilt Fable 1 og sett alle filmene er dette et spill jeg definitivt skal ha. Får vell dra opp 360'n til Flaringo og få han til å spille co-op med meg. :!: Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den som tror på Peter M. er det noe galt med. Vet ikke om du er litt for ung til å ha fått med deg Fable 1, men der ble vi lovet en helt fri verden hvor man kunne plante et frø og reise tilbake hundre gamingtimer senere og se en skog. Og sånn ble ikke Fable. Tror ikke dere skal ha høye forventninger til dette spillet, gutter. Forskjellen er at da var det prat. Nå viser han det faktisk gjennom video. Litt forsjell på de to tingene. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nå snakket de om online co-op, da. Det fikk man ikke se. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den som tror på Peter M. er det noe galt med. Vet ikke om du er litt for ung til å ha fått med deg Fable 1, men der ble vi lovet en helt fri verden hvor man kunne plante et frø og reise tilbake hundre gamingtimer senere og se en skog. Og sånn ble ikke Fable. Tror ikke dere skal ha høye forventninger til dette spillet, gutter. Er du så gammel du a? 13 år er ikke mye vettu Jeg tror på Peter Molyneux (se jeg klarte til og med å stave det :æddabædda: ). Men i motsetning til noen, klarer jeg fint å la være å rulle meg rundt på bakken og grine over at jeg ikke får laget skoger i spillet mitt. Det forskjell på det å ha tillit og det å være lettlurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå