Gå til innhold

Fable 2 gameplay video

SPiLL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hva er det å ikke skjønne? Hundens oppgave er å varsle deg om farer/fiender, samt hjelpe til i kamper. I tillegg til dette kan du gjøre litt mer normale hundeting, som pinnekasting, klapping osv. Med andre ord: din beste venn... :yes:

Nøyaktig hvordan det hele fungere vet vi jo ikke ennå, da Lionhead ikke har vist så altfor mye fra spillet.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Du må nok ikke ha hund nei, akkurat som at du ikke må gifte deg i spillet. Man kan til og med skyte kona til den du spiller co-op med...lol det må være kjipt hvis den du spiller med har brukt mye tid på kona for å lage familie osv. hehe..."oisann...var hu ikke slem? hihi.."

Lenke til kommentar
Gud bedre, jeg gleder meg som et lite barn til dette spillet kommer ut. Tror nok det blir en super opplevelse.

Og jeg håper på at det blir online co-op.

den trode man om fables 1 også,men lionhead er mye snakk.

Så negative vi var i dag da? Stått opp på feil side av senga?

Hvis man ikke blir imponert over de 3 video-snuttene der, så er noe galt et sted...

Fable 2 blir et genialt spill! Enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Gud bedre, jeg gleder meg som et lite barn til dette spillet kommer ut. Tror nok det blir en super opplevelse.

Og jeg håper på at det blir online co-op.

den trode man om fables 1 også,men lionhead er mye snakk.

Så negative vi var i dag da? Stått opp på feil side av senga?

Hvis man ikke blir imponert over de 3 video-snuttene der, så er noe galt et sted...

Fable 2 blir et genialt spill! Enkelt og greit!

Helt enig! Noen må være utrolig .... godt vant hvis de er interessert i RPG og ikke sikler over det der. Og poenget er at de kan IKKE være godt vant. For noe sånt system, sånt co-op system i RPG, har aldri eksistert før.

Utrolig. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
... Frister faktiskt mer og kjøpe Fable 2 enn GTA IV :roll:

Helt enig!

Altså, jeg har KJEMPELYST på GTA IV, men jeg må si at Fable 2 bare ser mer og mer interessant ut. Så i år blir Fable 2 det viktigste spillet i mine øyne - foran GTA IV, Saints Row 2 og SW: The Force Unleashed

Lenke til kommentar
Du må nok ikke ha hund nei, akkurat som at du ikke må gifte deg i spillet. Man kan til og med skyte kona til den du spiller co-op med...lol det må være kjipt hvis den du spiller med har brukt mye tid på kona for å lage familie osv. hehe..."oisann...var hu ikke slem? hihi.."

Må du ikke ha hunden? Jeg trodde den skulle fungere som HUD i spillet jeg. Spille uten HUD ...? :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg hadde fable 1 men gikk meg fast ganske tidlig og gadd ikke spille mer.. Var før jeg ble hekta på spill. Og nå harjeg solgt spillet. burde faen meg kjøpe det og spille igjen føler jeg.. fable 2 må jeg ha ihvertfall.. argh.. irriterer meg at jeg ikke spilte ferdig 1ern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...