SPiLL Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Fable 2 gameplay video GDC Developer Walkthrough Pt. 1 HD GDC Developer Walkthrough Pt. 2 HD GDC Developer Walkthrough Pt. 3 HD Endret 21. februar 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ventet på noe mer gameplat fra Fable 2. Ser pent ut. Blir helt sikkert bra. Enste er at jeg skjønner ikke helt greia med den hunden, går den med han hele veien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hva er det å ikke skjønne? Hundens oppgave er å varsle deg om farer/fiender, samt hjelpe til i kamper. I tillegg til dette kan du gjøre litt mer normale hundeting, som pinnekasting, klapping osv. Med andre ord: din beste venn... Nøyaktig hvordan det hele fungere vet vi jo ikke ennå, da Lionhead ikke har vist så altfor mye fra spillet. Endret 20. februar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 To nye "features" ble også annonsert ikveld: co-op og et minispill gjennom XBLA, hvor du kan tjene penger som igjen kan brukes i Fable 2. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Syns ikke den hunden er noe kul jeg. må man ha den med seg?? Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du må nok ikke ha hund nei, akkurat som at du ikke må gifte deg i spillet. Man kan til og med skyte kona til den du spiller co-op med...lol det må være kjipt hvis den du spiller med har brukt mye tid på kona for å lage familie osv. hehe..."oisann...var hu ikke slem? hihi.." Lenke til kommentar
worthy Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gud bedre, jeg gleder meg som et lite barn til dette spillet kommer ut. Tror nok det blir en super opplevelse. Og jeg håper på at det blir online co-op. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gud bedre, jeg gleder meg som et lite barn til dette spillet kommer ut. Tror nok det blir en super opplevelse. Og jeg håper på at det blir online co-op. den trode man om fables 1 også,men lionhead er mye snakk. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gud bedre, jeg gleder meg som et lite barn til dette spillet kommer ut. Tror nok det blir en super opplevelse. Og jeg håper på at det blir online co-op. den trode man om fables 1 også,men lionhead er mye snakk. Så negative vi var i dag da? Stått opp på feil side av senga? Hvis man ikke blir imponert over de 3 video-snuttene der, så er noe galt et sted... Fable 2 blir et genialt spill! Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gud bedre, jeg gleder meg som et lite barn til dette spillet kommer ut. Tror nok det blir en super opplevelse. Og jeg håper på at det blir online co-op. den trode man om fables 1 også,men lionhead er mye snakk. Så negative vi var i dag da? Stått opp på feil side av senga? Hvis man ikke blir imponert over de 3 video-snuttene der, så er noe galt et sted... Fable 2 blir et genialt spill! Enkelt og greit! Helt enig! Noen må være utrolig .... godt vant hvis de er interessert i RPG og ikke sikler over det der. Og poenget er at de kan IKKE være godt vant. For noe sånt system, sånt co-op system i RPG, har aldri eksistert før. Utrolig. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Flott at de har lagt til co op i Fable 2. Endret 21. februar 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har ikke spilt fable 1, men dette ser satans fett ut. Skal ha det Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Syns grafikken så herlig ut! Og gameplayet virker også å holde mål! BLir nok et kjøp ja Enern var dritbra! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 åhh, det så nice ut. Spillt igjennom fable 1 et par-tre-40 ganger nå, på tide med nummer 2. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Digget det med coop.. Og minimalt med ting på skjermen. Birger Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde ikke hørt om Fable enten 1'ern eller 2'ern før jeg så det på GDC, men ser helt ubeskrivelig nydelige ut Skal nok kjøpe dette spillet her! Frister faktiskt mer og kjøpe Fable 2 enn GTA IV Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 ... Frister faktiskt mer og kjøpe Fable 2 enn GTA IV Helt enig! Altså, jeg har KJEMPELYST på GTA IV, men jeg må si at Fable 2 bare ser mer og mer interessant ut. Så i år blir Fable 2 det viktigste spillet i mine øyne - foran GTA IV, Saints Row 2 og SW: The Force Unleashed Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du må nok ikke ha hund nei, akkurat som at du ikke må gifte deg i spillet. Man kan til og med skyte kona til den du spiller co-op med...lol det må være kjipt hvis den du spiller med har brukt mye tid på kona for å lage familie osv. hehe..."oisann...var hu ikke slem? hihi.." Må du ikke ha hunden? Jeg trodde den skulle fungere som HUD i spillet jeg. Spille uten HUD ...? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde fable 1 men gikk meg fast ganske tidlig og gadd ikke spille mer.. Var før jeg ble hekta på spill. Og nå harjeg solgt spillet. burde faen meg kjøpe det og spille igjen føler jeg.. fable 2 må jeg ha ihvertfall.. argh.. irriterer meg at jeg ikke spilte ferdig 1ern Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ser grisebra ut! Har ikke spilt hele eneren jeg heller, og nå har jeg det ikke lenger, men må vel plukke det opp igjen før jeg spiller gjennom Fable 2. Release er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå