Gå til innhold

Creative - Hvorfor får jeg ikke spilleren tilbake?

Anbefalte innlegg

En dag fikk jeg røde, vertikale linjer på "Creative Zen V Plus" og som <normal> bruk tilsier hender det at den blir dunket litt her og der. Så på et fall på utrolige 5-10cm døde skjermen. Det var litt trist, for spilleren var nesten helt ny. I 2 uker fortsatte jeg å bruke den, selv om det såvidt gikk ann å se menyene i STUMMENDE mørke, for jeg var for slapp til å sende den inn.

Sendte den inn, med RMA-nummer og alt; Skjekka statusen på sporinga på posten daglig, helt til det stod at den hadde blitt hentet av Creative. Siden har jeg ikke hørt et pip. Kan hende jeg overdriver, men virker som om det har gått mer enn 3 måneder.. 2/3 spillere vi kjøpte sammtidig har dødd. hmmmm...

Noen som har hatt samme utrolige lange reperasjonstid? Tenkte det bare er å bytte ut skjermen/sende ny og that's it... Men neida, de liker å ta det med ro. Tenker de har mista'n eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Burde ? han SKAL få en midlertidig. er ikke det i Norges lover?

de reglene driter butikkene i, loven sier at man skal ha noe som er MINST like bra, men man får alltid sugne mobieler etc. Forøvrig gjelder rgelene for "vitkige" ting, kan diskuteres om mp3 spiller er det

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

de reglene driter butikkene i, loven sier at man skal ha noe som er MINST like bra, men man får alltid sugne mobieler etc. Forøvrig gjelder rgelene for "vitkige" ting, kan diskuteres om mp3 spiller er det

Lyst å vise til hvor det står i loven?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Lyst å vise til hvor det står i loven?

JFGI

http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbr...2/1036506451.98 feks

Lenke til kommentar

Har nå nylig fått spilleren på døren :D Men tok overdrevent lang tid, bare for å sende en SPLITTER NY... herregud.. Det bra er at nå har jeg 2x av de korte, korte korte usbkablene, ett par øreplugger, 2 "lær"-lommer å ha den ene spilleren i, og to line-in ledninger :yes:

Men mangelen på informasjon plager meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...