Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastatur reagerer ikke

Anbefalte innlegg

Byttet idag ut hovedkortet, ram og cpu siden det gamle HK'et var defekt. Den booter, kommer opp til valgene om bios meny eller POST. Da stopper det (virker ikke som den fryser direkte). Problemet er at tastaturet ikke reagerer så jeg får ikke satt opp bios slik at den booter skikkelig. Noen tips? =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Byttet idag ut hovedkortet, ram og cpu siden det gamle HK'et var defekt. Den booter, kommer opp til valgene om bios meny eller POST. Da stopper det (virker ikke som den fryser direkte). Problemet er at tastaturet ikke reagerer så jeg får ikke satt opp bios slik at den booter skikkelig. Noen tips? =/

Om du bruker ett eksternt tastatur via USB-porten, vil dette kunne skape noen konflikter siden de fleste p&p enheter må installeres først på maskinen før de kan brukes, og siden du har nytt hovedkort ol, er nok ikke de driverene som trengs aktive.

prøv å sett ett helt vanlig tastatur i ps2 porten (som regel en grønn inngang)

om dette er tilfelle, skal det isåfall være en mulighet ;)

Lenke til kommentar

Har du tatt en "clean" install av OS etter at du skiftet ut alt dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...