roellis Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg vil f.eks. se paa to fotballkamper paa en gang. Hvordan kan jeg faa 2 tv bilder side om side paa tven min? Tatung V32MCAK 32" Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg kan ikke helt se vitsen med å se to dårlige engelske lag samtidig men... Sjekk manualen til tv-en din om den støtter PIP. Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Du må aktivere Picture in Picture mode... som regel en knapp på fjernkontrollen som heter PIP. OM dersom at ditt tv faktisk støtter dette. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 oftest, selv med PiP(Picture in Picture) så kan man bare se 1 kanal og en f.eks dvd eller lignende. får å se 2 kanaler på tv`n må det enten kjøres gjennom f.eks VHS med tuner og gjennom TV`n. det er ett fåtall tv`r som har 2 tunere men om du har en VHS-spiller eller lignende med tuner og PiP så skal det ikke være store kunsten Lenke til kommentar
roellis Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 takk for svar. men var ikke like enkelt aa finne pip-funksjonen paa denne tven. for det har stotte for det. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 takk for svar. men var ikke like enkelt aa finne pip-funksjonen paa denne tven. for det har stotte for det. Men hvis du fant det, vil jeg gjerne vite om det, da jeg har samme TV. Dessverre ser det ut til at Tatung V32MCAK ikke har PIP eller POP. Mange andre Tatung-modeller har det, inkludert forgjengeren V32MCHK, men på MCAK ser det ut til at de har tatt det vekk. Knappene på fjernkontrollen som var til PIP på forgjengeren brukes til andre ting, og det er ikke nevnt i manualen. Det er nok ikke meningen at man skal få alt for 4500kr, noen godbiter må de spare til dyrere modeller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå