hsl Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har en gammel IBM aptiva, 166MHz, 32 mb ram, 3Gb harddisk (1Gb ledig). Vil jeg få problemer hvis jeg kjøper en nyere CD-brenner og installerer den i denne maskina. Var i butikken og så på pakken til Plextor 48x/..., og der stod det at systemkravene var bl.a. 64mb RAM. Er dette nødvendige krav eller bare anbefalte krav. Vil den virke ? (ikke så viktig om den ikke virker optimalt, bare jeg får lagret dataene på en CD.) :-? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det vil virke, men du vil ikke få brent på 48x, få deg en ny maskin du :wink: En annen løsning hvis du har en bedre maskin er å lage et netverk og bare sende filene over til den andre maskinen. Dette gjør jeg, så har jeg brenner påp den nye maskinen Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 på nye brennere så står det faktisk systemkrav som er rundt 300-400mhz Lenke til kommentar
Borf Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 på den maskin så klarer vel du ikkje å berre på meir enn 4x. har prøvd på ei nesten like maskin, berre med litt meir ram. brenner var ein 8x sony, og fekk feibrenning på alt over 4x. han brant i noen sek og så fekk han ikkje tilført nok data eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå