marsvo666 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Her har derre en psu kalkulator: http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp Denne funker ganske bra dersom du er i tvil om du må ha større psu eller mindre Mvh Marius Veland Svortevik Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 kjekk den, vet ikke hvor riktig den er, men den gir vel i alle fall et godt råd om hvor stor du trenger. Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Stemmer faktiskt ganske godt verfall når jeg testa den Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Et spørsmål: Jeg fikk bare 300 og noe med mitt nåværende system, men har planer om oppgradering. Etter innfyllingen av det jeg tenkte meg, fikk jeg 532. Vil dette si at 620 holder for meg da, eller -bør jeg- på sikt satse på 750W ? Sikler etter Corsair sin, men den er så dyr Altså, er 532 grensa for meg, etter den testen? (grovt sett), så om jeg skaffer meg flere disker eller mer ram, og jeg har en 550W, så går det "åt skogen" ? Takk! Endret 21. februar 2008 av pesaroso Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hmm, det kommer vel helt ann på. kalkulatoren er kanje ikke helt nøyaktig, så du burde kjøpe litt over. men 620 skulle burde holde, men på den annen side, hvorfor ikke kjøpe 750W, så slipper du kansje samme problem igjenn ved neste oppgradering. Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Tenk framover! Kjøp ein 700/750 w Strømforsyning Så har du litt å gå på Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Den psu-kalkulatoren tar godt i, anbefaler å styre unna den om du vil ha et objektivt svar på strømforbruk. Denne psu-kalkulatoren er langt mer realistisk, også verifisert av brukere på forumet her og på SPCR. Dataene for strømforbruk er hentet fra målinger gjort i tester av seriøse testere. Pesarosa: kan du fortelle litt mer om oppsettet ditt? Endret 22. februar 2008 av Wibla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå