lobfredd Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Om jeg stiller litt for høyt i rivatuner nå. Hva skjer? Kan kortet bli ødelagt om jeg stiller for høyt? Har XFX 8800GT 512MB Endret 20. februar 2008 av lobfredd Lenke til kommentar
kzn Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det kan bli ødelagt om du stiller det for høyt.. Du ser om det kommer såkalte artifacts når du spiller etter du har overklokket. Om det gjør det, så har du klokket for mye og må justere ned. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Det kan bli ødelagt om du stiller det for høyt.. Du ser om det kommer såkalte artifacts når du spiller etter du har overklokket. Om det gjør det, så har du klokket for mye og må justere ned. Finnes det en slags Test eller noe for og skjekke etter Artifacts? Har klokket det til 670Mhz, hvor mye lengre kan jeg klokke det trykt? Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) ATiTool. Funker Atitool med Nvidia? EDIT: prøvde med det funka ikke! Det kom at skjermkorte brukes ikke av Windows! Endret 20. februar 2008 av lobfredd Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Fungerer på nvidia kort, men ikke sikkert det fungerer om du har vista. Kan kanskje kjøre noen runder 3Dmark ser ofte ganske raskt feil. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Fungerer på nvidia kort, men ikke sikkert det fungerer om du har vista. Kan kanskje kjøre noen runder 3Dmark ser ofte ganske raskt feil. Skal jeg lissom se etter såtte farge dotter som egentlig ikke skulle vært der? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jepp, og følg med temp med f.eks nvidia monitor. Tviler på at du klarer å ødelegge kortet ved å klokke i driver da det ikke øker spenningen. Er vel også litt problemer med å faktisk få til å klokke de kortene uten at jeg har prøvd. Du kan da ta utgangspunkt i et kort som er sånn høvelig klokket fra produsent og bruke innstillingene på kjerne, shaders og minne. hhv 660, 1650 og 1900 (MSI 8800GT OC) Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Jepp, og følg med temp med f.eks nvidia monitor. Tviler på at du klarer å ødelegge kortet ved å klokke i driver da det ikke øker spenningen. Er vel også litt problemer med å faktisk få til å klokke de kortene uten at jeg har prøvd. Du kan da ta utgangspunkt i et kort som er sånn høvelig klokket fra produsent og bruke innstillingene på kjerne, shaders og minne. hhv 660, 1650 og 1900 (MSI 8800GT OC) Det får ikke ann og fp minne opp i 1900! går ikke ann og dra den lengre enn 1350 i rivatuner! Hvilke instilliger er best? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Minne er multiplisert med 2 pga DDR. mao 1900 er 950 i Riva tuner. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Minne er multiplisert med 2 pga DDR. mao 1900 er 950 i Riva tuner. He he... det der begynner å bli en klassiker :!: -hjelp, krise! det er noe feil med skjermkortet, hva skal jeg gjøre- Hadde folk bare undersøkt litt før de spør, og ikke minst før de rotet seg inn i OC.progs. Endret 22. februar 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 ATITool fungerer med skjermkortet ditt, du må bare laste ned 0.27 beta 4, ikke 0.26. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå