Gå til innhold

BK: Gravemaskin, hekk, snø

si

Anbefalte innlegg

På vei hjem en natt her i januar fikk jeg øye på denne gravemaskinen som lå og lusket bak hekken.

post-135133-1203536876_thumb.jpg

Når jeg ser gravemaskiner får jeg ofte en trang til personifisere dem. De gir liksom inntrykk av å være levende på en litt skummel/komisk måte, en slags klønete parodi på et monster.

Hvis noen nå mener at denne posten hører til i forumet for skrullete vrangforestillinger, så har jeg forståelse for det.

Forresten: Finnes det noen god måte å bli kvitt ekkelt, gult flomlys? Prøvde mye med Color Balance, men fikk aldri noe fornuftig resultat, så det endte med svart/hvitt.

-si

Endret av si
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om hekken er i veien, eller om det er hekken som er interessant her. Gravemaskinen er ihvertfall vanskelig å se med en gang

For min del var det i allefall det som fanget oppmerksomheten. Den gjemmer seg ganske godt, prøver å etterligne tretoppene med den krokete armen sin og står helt stille og nedsnødd. Men gravemaskiner går bare ikke i ett med naturen, så den skaper en kontrast uansett hvor hardt den prøver. Men jeg vedder på at den tror den er helt usynlig.

-si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...