si Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) På vei hjem en natt her i januar fikk jeg øye på denne gravemaskinen som lå og lusket bak hekken. Når jeg ser gravemaskiner får jeg ofte en trang til personifisere dem. De gir liksom inntrykk av å være levende på en litt skummel/komisk måte, en slags klønete parodi på et monster. Hvis noen nå mener at denne posten hører til i forumet for skrullete vrangforestillinger, så har jeg forståelse for det. Forresten: Finnes det noen god måte å bli kvitt ekkelt, gult flomlys? Prøvde mye med Color Balance, men fikk aldri noe fornuftig resultat, så det endte med svart/hvitt. -si Endret 20. februar 2008 av si Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hvilken, kan ikke se en jeg. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 faen, jeg er blind Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Den er jo bak hekken jo.... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 damn, that is a small diggin' machine! Lenke til kommentar
si Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ting krølla seg litt til her da jeg la inn posten, men nå skulle det altså være mulig å se denne gravemaskinen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg vet ikke om hekken er i veien, eller om det er hekken som er interessant her. Gravemaskinen er ihvertfall vanskelig å se med en gang. Denne må jeg tenke over. Tom Lenke til kommentar
si Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg vet ikke om hekken er i veien, eller om det er hekken som er interessant her. Gravemaskinen er ihvertfall vanskelig å se med en gang For min del var det i allefall det som fanget oppmerksomheten. Den gjemmer seg ganske godt, prøver å etterligne tretoppene med den krokete armen sin og står helt stille og nedsnødd. Men gravemaskiner går bare ikke i ett med naturen, så den skaper en kontrast uansett hvor hardt den prøver. Men jeg vedder på at den tror den er helt usynlig. -si Lenke til kommentar
Kræz Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg tenker: "Hvor skal gravemaskinen? Og på denne tiden av døgnet?" Jeg lurer også på om den lager lyd, eller om den sniker seg stille bak hekken. Skumle hensikter har den ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå