Scotty Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei. Er i London ut uka nå, og er interesert i iPhone. Har hittil sett den i èn butikk bare. Og der var det nødt til å være med abonnement. Så er det noen som vet prisen på iPhone her? Og evt hvilke butikker som har tilgjenglig. Og åssen er det med iPhone og abonnement? Altså får jeg kjøpt iPhone ulåst? Evt åssen skal jeg gjøre det? Har ingen anelse åssen det er, så hadde vært fint om noen kunne forklare. Hjertelig takk for svar. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) I nesten alle butikker ligger iPhone på 329£ (muligens pluss VAT). Ettersom jeg husker så selger Carephone Warehouse, O2 butikkene og Apple Store iPhone. O2 kan du bare glemme, de krever at du signerer abonnement når du kjøper. Selv prøvde jeg hos Carephone Warehouse, men der kunne du bare betale med UK kredittkort (norsk Visa og Mastercard tar de ikke i mot). Tror du har størst mulighet for å få tak i iPhone direkte fra en Apple butikk (er ca 10 stk i London). Lykke til! Endret 21. februar 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Takk for svaret! Har britiske kredittkort, så skal ikke være noe problem med det. Men får vel ta turen innom Apple Store i Regent st. Tilbake til det med unlocking osv.. Åssen er statusen på iPhonen når den blir kjøpt uten abonnement? Dette jeg har sett med unlocking på nettet, hva er det som det unlockes fra? Og åssen får man til å sette abonnementet på iPhonen? Tar den Simkort?(trolig veldig nybegynner det siste spm) Takk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå