ssf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Når jeg legger inn endel sanger på min creative zen 8gb blir oppstartstiden fort tre minutter! Er det slik det skal være?? Hvis det vurderer jeg sterkt å gå over til ipod selv om dette måtte bety itunes, sær kabel osv (i stedet for mm3, miniusb og at jeg mister en del funksjoner..) Man må jo nesten planlegge når man har tenkt å høre på musikk... (Mulig jeg kjører mm3 likevel, hvis det kommer til å fungere problemfritt (men må vel ha itunes for å oppdatere firmware?) ) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Bytt den Min starter på fem sec, 16GB Lenke til kommentar
ssf Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Såpass! Jaja.. hvor ligger filene dine, og bruker du mediamonkey?? Får vel dra å bytte den... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Filene mine ligger i de ferdiglagde mappene. Jeg bruker den medfølgende sync-programmet. Har prøvd den med MediaMonkey og Winamp også, fungerte fint men da ble tags litt rare Lenke til kommentar
ssf Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Hvilke instillinger brukte du i mm? Hvilken versjon brukte av mm brukte du? Tagene mine blir ikke rare med mm... (Hva var oppstartstida på zen'en din da du overførte med mm?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå