Sigmund_Freud Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Finner ikke hvor jeg leste det om SE og Wayfinder, men her nevner Amobil det så vidt: I motsetning til Nokia, som har laget sitt eget GPS-program, har Sony Ericsson valgt GPS-programvare fra Wayfinder. Dette kan vise seg å være et smart trekk, da Wayfinder har lang erfaring i å lage GPS-programvare til mobiler. Wayfinder er nemlig på mange måter bedre enn Nokia Maps. (At Nokia lager sin egen GPS-programvare er derimot en sannhet med modifikasjoner, for de kjøpte opp et selskap for å få teknologien deres...) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 vel navigasjonspakken som følger med os08 til n800/n810 er fra wayfinder... Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 På W760i har de programvare fra Wayfinder, men jeg kan ikke se at de har det på C702i. I det hele tatt er det mistenkelig lite info om GPS-tjenestene på SEs nettsider. Lenke til kommentar
gurutunk Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 På grunn av den håpløse ordlyden i starten av artikkelen, "Nylig slapp Sony Ericsson....", så må jeg nå stå i butikken å fortelle kunder: " Nei journalisten/artikkelforfatteren skrev litt klønete og dreit seg ut bare... og leser du hele artikkelen så ser du at det står at den kommer i andre kvartal..." Tnx for the extra work !! Knut H Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 papir-lanseringer, må bare elske dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg