Gå til innhold

Skal kjøpe treningshansker.

bryggern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hansker er femi faktisk, nå har jeg hørt det også.

De GASP hanskene på proteinfabrikken som bebeluv linket til er nok gode hansker. Hvis du skal ha god støtte i håndleddet bør du passe på at den du tvinner rundt håndleddet er ganske tykk. Jo tynnere den er, jo mindre støtter den.

Det er ingenting galt med å bruke hansker og du hører sikkert en eller annen som sier at det er bare for pingler når du er på treninga. Men legg merke til hvem som sier det, alltid jeg har hørt noen som har sagt det har det vært pinglete nybegynnere som tror de vet alt. Så går det noen måneder også kjøper de seg hansker selv. ;)

Lenke til kommentar

DU skjønte ikke spøken du? du har kanskje ikke sett den reklamen med han derre tynne bleike duden som ligger i syden og sytns solkrem er femi?

velvel.. slang bare opp ett alternativ, synts ikke hansker er digg å bruke idet hele tatt da jeg føler at jeg har mindre grepsstyrke på stanga , spesielt i franskpress--så du insinuerer at jeg er en pinglete nybegynner? jaja :thumbup:

edit: leif

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Nopp skjønte ikke spøken. Vanskelig å skjønne all ironi over nett. ;)

Du har ikke sagt at hansker er for pingler. Det nederste avsnittet var ikke rettet mot deg, du bare påminnet meg om at det er noenganger folk på treninga som disser hansker. Så var bare ett tips til trådstarter om at hvis han hører at noen sier at hansker er for pingler på treninga så skal han legge merke til hvem som sier det.

Hvis du mister grepsstyrke på stanga så har du kjøpt feil hansker, for det er nettopp en av fordelene med hansker. Det skal gi ett solid grep og sørge for at vekta ligger stabilt i hånda.

Endret av Lambada
Lenke til kommentar

hehe oki :p trodden den kommentaren der var allmennt utbredt :p

grepsstyrke ble kanskje litt feil formulering, mente på en måte at jeg ikke har like god kontroll på stangen, spesielt hvis hansken er litt tykk med en del skinn inni, men antageligvis en vanesak...

sant det at det er masse smårollinger som tror de er verdensmestere, ser det der jeg trener også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...