bryggern Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei Har lenge vert plaga med vondt i handledda. Og no skal eg kjøpe meg hanske med handleddstøtte. Har dokke noke tips? Ser desse greie ut? http://www.mobech.no/?prod=539 Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei Har lenge vert plaga med vondt i handledda. Og no skal eg kjøpe meg hanske med handleddstøtte. Har dokke noke tips? Ser desse greie ut? http://www.mobech.no/?prod=539 Du får kjøpt bra hansker på pf, eller på g-sport. Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 G-sport har ikkje noke.. Dei har treninigshansker uten støtte i handledda! Pf? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Proteinfabrikken? ekke helt sikker. Her Endret 20. februar 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 G-sport har ikkje noke.. Dei har treninigshansker uten støtte i handledda! Pf? Ånei, har ikke g-sport hansker med støtte for håndledd. Rart jeg har et pat av de liggende i bagen min da Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Har det ihvertfall ikkje her eg holder meg:) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har de det ble linket til PF, og syntes de funker bra. Gode hansker. Har den eldre, som er oransje i stedenfor den sorte, men er vel ikke noe større forskjell enn det. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hansker? er ikke det litt femi a? alternativt kan du kjøpe Disse synts de støtter håndleddet mer en de hanskene.. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hansker er femi faktisk, nå har jeg hørt det også. De GASP hanskene på proteinfabrikken som bebeluv linket til er nok gode hansker. Hvis du skal ha god støtte i håndleddet bør du passe på at den du tvinner rundt håndleddet er ganske tykk. Jo tynnere den er, jo mindre støtter den. Det er ingenting galt med å bruke hansker og du hører sikkert en eller annen som sier at det er bare for pingler når du er på treninga. Men legg merke til hvem som sier det, alltid jeg har hørt noen som har sagt det har det vært pinglete nybegynnere som tror de vet alt. Så går det noen måneder også kjøper de seg hansker selv. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) DU skjønte ikke spøken du? du har kanskje ikke sett den reklamen med han derre tynne bleike duden som ligger i syden og sytns solkrem er femi? velvel.. slang bare opp ett alternativ, synts ikke hansker er digg å bruke idet hele tatt da jeg føler at jeg har mindre grepsstyrke på stanga , spesielt i franskpress--så du insinuerer at jeg er en pinglete nybegynner? jaja edit: leif Endret 21. februar 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Nopp skjønte ikke spøken. Vanskelig å skjønne all ironi over nett. Du har ikke sagt at hansker er for pingler. Det nederste avsnittet var ikke rettet mot deg, du bare påminnet meg om at det er noenganger folk på treninga som disser hansker. Så var bare ett tips til trådstarter om at hvis han hører at noen sier at hansker er for pingler på treninga så skal han legge merke til hvem som sier det. Hvis du mister grepsstyrke på stanga så har du kjøpt feil hansker, for det er nettopp en av fordelene med hansker. Det skal gi ett solid grep og sørge for at vekta ligger stabilt i hånda. Endret 21. februar 2008 av Lambada Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hehe oki trodden den kommentaren der var allmennt utbredt grepsstyrke ble kanskje litt feil formulering, mente på en måte at jeg ikke har like god kontroll på stangen, spesielt hvis hansken er litt tykk med en del skinn inni, men antageligvis en vanesak... sant det at det er masse smårollinger som tror de er verdensmestere, ser det der jeg trener også... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) liker disse hanskene jeg, kjøpte mine i svart . ikke så alt for dyre heller. Endret 23. februar 2008 av Grievdus Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Takk for mange gode tips kara! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå