Prebsor Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Som emnetittelen sier, hvilke cpu kjølere til 775 socketen kan man montere uten å ta ut HK? Bruker Intel stock vifta nå, men synes cpuen blir litt varm, fordi jeg holder på med litt overklokking og er litt redd for å skade HK eller andre deler hvis jeg tar ut HK. Har et MSI P35 Neo-Fi-hovedkort. Takker for alle svar. Endret 20. februar 2008 av Prebsor Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du inngår jo et kompromiss når du velger en kjøler du ikke må ta ut hovedkort på, i og med at du mest sannsynlig må velge en lettere kjøler i det tilfellet. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Det skjønner jeg. Men finnes det noen gode alternativer i det hele tatt? Eller må jeg ta ut HK hvis jeg skal ha ny cpu kjøler? I så fall, er det vanskelig for en nybegynner å montere en kjøler så lenge man har bruksanvisning? Endret 22. februar 2008 av Prebsor Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Thermaltake Big Typhoon VX 120. Den trenger du ikke ta av hovedkortet for å montere. Kjøle godt gjør den også. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 tja.. jeg er 9/10 fornøyd med den vifta der.. har den rett ved siden av meg her.. ikke bare at den kjøler cpu`en men den kjøler alt rundt den.. som "Ram" "chipset" Litt "grafikkortet.. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Da tror jeg jeg prøver den hvis det er det eneste gode alternativet.. Noen som vet sånn ca. hvor mange grader forskjell det blir mellom Thermaltake Big Typhoon VX 120 og Intel stock kjøler? Har tenkt å kjøpe Artic Silver også. Har et Antec 900 kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå