Oysteinrolf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har nå hatt denne pcen i et par dager. Jeg er veldig fornøyd med den, men tastaturet virkes litt snålt. Når jeg skriver en tekst så plutselig skifter setning retning. og begynner å skrive midt oppi teksten. Forstår dere hva jeg mener? Man kan på en måte si at tastaturet er gått ut av kontroll. I tillegg virkes det som om touch paden er alt for følsom..ikke hastighet på musen, men av og til klikker den mange ganger bare jeg er såvidt borti. Noen som vet hvordan jeg endrer på dette? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har nå hatt denne pcen i et par dager. Jeg er veldig fornøyd med den, men tastaturet virkes litt snålt. Når jeg skriver en tekst så plutselig skifter setning retning. og begynner å skrive midt oppi teksten. Forstår dere hva jeg mener? Man kan på en måte si at tastaturet er gått ut av kontroll. I tillegg virkes det som om touch paden er alt for følsom..ikke hastighet på musen, men av og til klikker den mange ganger bare jeg er såvidt borti. Noen som vet hvordan jeg endrer på dette? Det kan du vel endre på innstillinger, klikk på "egenskaper" eller hva det står når du høyreklikker på skrivebordet eller gå inn å "kontrollpanel" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå