Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Instrument for å måle akselerasjon på bil.

Ozelot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakker du nå om en slik g-tech måler? Hvis du synes det er vanskelig å forstå, så sliter du vel med å gå på do alene også da?

Og at biltilsynet påla deg å ha en tror jeg ikke noe på...

Ja, skal ikke være vanskelig å forstå det som står på displayet der akkurat.

Lenke til kommentar

Det er ikke digitalt. Ligger og flyter en sånn ball inni et sånt vann hus.. Masse tall og streker overalt. Det størte problemet er og se på den mens du kjører. Det går ikke den er for ustabil og du må konsentrere deg om noe helt annet enn kjøringen.

Ble pålagt og ha den i forbindelse med eu kontroller sammen med støymåler som jeg aldri bruker.. De spør om og se den hver gang de er på besøk. Husker ikke hva det het, men er noe G måler av noe slag for og regne ut bremselengder osv..

Lenke til kommentar
Det er ikke digitalt. Ligger og flyter en sånn ball inni et sånt vann hus.. Masse tall og streker overalt. Det størte problemet er og se på den mens du kjører. Det går ikke den er for ustabil og du må konsentrere deg om noe helt annet enn kjøringen.

Ble pålagt og ha den i forbindelse med eu kontroller sammen med støymåler som jeg aldri bruker.. De spør om og se den hver gang de er på besøk. Husker ikke hva det het, men er noe G måler av noe slag for og regne ut bremselengder osv..

Med andre ord du har et verksted eller noe?

Lenke til kommentar

Vært pkk ansvarlig på et par verksteder ja.. Ofte i dialog med biltilsynet..

Jeg skal ta bilde av den i morgen så får dere se hva det er.. Ser ut som en sånn gyro ball med sugekopp for og sette den i frontrutra. Den måler sidekrefter, aks, brems osv. egentlig fullstedig ubrukelig og jeg har aldri skjønt poenget med den. Helt håpløst og lese av noen ting..

Lenke til kommentar
Vært pkk ansvarlig på et par verksteder ja.. Ofte i dialog med biltilsynet..

Jeg skal ta bilde av den i morgen så får dere se hva det er.. Ser ut som en sånn gyro ball med sugekopp for og sette den i frontrutra. Den måler sidekrefter, aks, brems osv. egentlig fullstedig ubrukelig og jeg har aldri skjønt poenget med den. Helt håpløst og lese av noen ting..

Så du bare har den og viser den fram når de er innom verkstedet og titter? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...