Bjørnli Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=909088 i den tråden trengte jeg hjelp til å sette opp til canal digital bruker hode nr 2 til canal digital nå og får 3,5 i signal av 5 mulige, fikk viasat kortet mitt så jeg kunne bruke viasat boksen igjen som var meninga, men jeg får ikke NOE signal på viasat, har prøvd forskjellige grader og vri hele parabolen til venstre og høyre osv.. Måtte stille gradene på rundt 26 for å få signal på canal digital. Er btw en strong srt 6752 parabol jeg har.. har vært på viasat og stilt inn i følge det som står der osv.. Bor forresten i tistedal i halden(ikke langt unna svinesund) hvis dere lurer på posisjonen.. Noen som kan hjelpe? vil se på tv3 ikveld;) Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Eg har ikkje Viasat, men framgangsmåten burde vere noko slikt: Prøv å kople direkte (utanom svitsj) til venstre hovudet (sett framanfrå, dvs. inn i parabolen), still mottakaren inn på Sirius og snu (sakte) på antenna til du får signal. Når antenna er rett innstilt burde du få inn Thor på høgre hovudet. Dette kan du sjekke ved å kople direkte til høgre hovudet og stille mottakaren inn på Thor. Dersom dette fungerer er neste steg å kople begge hovuda til svitsjen og setje opp dekoderen til å bruke diseq-svitsj og til å søkje på begge "antennene" på ein gong. Dette føreset at svitsjen er i orden. Legg merke til at signala frå satelittane vert spegla "i kryss", slik at det (når du står med ryggen mot satelittane og ser inn i parabolen) er det venstre hovudet som peikar mot Sirius sjølv om Sirius er til høgre. Skulle det vise seg å vere noko feil med det venstre hovudet må du kople direkte til det høgre og stille inn antenna slik at du får Sirius på det hovudet. NRK skal visstnok vere/bli tilgjengeleg på Sirius, og då kan ein greie seg med berre eitt hovud. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Parabolen må også ha rett høgdevinkel, men sidan du fekk inn Thor burde denne vere nokonlunde rett. Høgdevinkelen kan du evt. finstille når du har fått signal. Endret 20. februar 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 vridde og vridde osv, gikk plutselig:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå