neXon Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 hvordan fjerner jeg .tk - popupen på som kommer på hjemmesiden min? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Trykk på krysset oppe i høyre hjørne. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 ivris.....noe script jeg legge inn på siden min eller noe slikt? har hørt at det er mulig å få fjernet den popupen Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Good one kaptein... Gå inn på "admin" siden på .tk (i den grad den kan kalles det...), under "my marketing" velger du "Dot TK Linker Promo". Så, etter litt klikking kommer du til en side hvor du får 3 valg; no banner, frame banner eller pop-up banner. Pop-up er slått på som standard, men velg bare "no banner" så er du home free! Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Slik fjerner man .tk popupen på et steg: 1. Fjern .tk popupen. Lykke til! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det du gjør, er å gi brukerene dine følgende link, så kan de få vekk alle scripted popups, og når flash animasjonene blir for irriterende kan man fjerne de og et glimrende program for å fjerne påtrengende reklame. http://www.adshield.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå