InToRv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har et cdrom i pcen, men Vista finner den ikke, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) kan hende spilleren er øydelagd, bytt cd/dvd og ser om den finner det, finner den det då er det cden som er øydelagd Endret 20. februar 2008 av MPC Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Byttet cd flere ganger, hjelper ikke, jeg får den aldri opp på Min datamaskin. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dukker den opp i enhetsbehandling? Hvis den gjør det kan det hende den ikke har fått tildelt stasjonsbokstav. Dette gjør du i diskbehandling. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Har du installert iTunes? det er visst et problem med den nyeste versjonen som gjør at optiske drev forsvinner. EDIT: http://itavisen.no/sak/510847/Fjerner_DVD-brenneren/ Er jo ikke sikkert det er dette, men man vet jo aldri. Endret 20. februar 2008 av :chribruu Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hvordan fikser jeg det itunes problemet? Og den kommer ikke opp i enhetsbehandlig heller. Endret 20. februar 2008 av PaperWalls Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvis du hadde søkt gjennom poster og tråder på forumet ville du ha funnet løsningen på problemet ditt. Altfor mange dobbel/tripple/fiple poster her nå om dette med cdrom errors slikt som dette.. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Så fint at du opplyser om dette, du var til stor hjelp.. Lenke til kommentar
drillern25 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har et cdrom i pcen, men Vista finner den ikke, hva kan jeg gjøre? Har du en annen cd med annen spiller,prøv å instalere den,realpayer, og har du dvd kan VLC være grei,men vista kan være vansklig, måtte sende inn helt ny laptop,den ville ikke ta recovry cd, og kom med kun tyske menyer.vanlig problem ifølge siemens, måtte inn for omformatering av hd. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 drillern25: No offence, men har du ikke peiling så vil jeg anbefale deg å ikke svare. Når en CD-ROM ikke eksisterer for operativsystemet er den eneste sannsynlige forklaringen at det ikke er kontakt mellom CD-ROM og hovedkort. Jeg tror neppe en medie-spiller kan reparere fysiske skader Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er CD ROM'en med SATA-kobling, og bruker du SATA/AHCI? Vista har en bug der CD ROM-drev med SATA-kobling kan 'forsvinne' hvis man bruker AHCI-grensesnittet. Microsoft har sluppet en hotfix, men den ligger ikke åpent på nettet, du må kontakte dem for å få en link. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Er CD ROM'en med SATA-kobling, og bruker du SATA/AHCI?Vista har en bug der CD ROM-drev med SATA-kobling kan 'forsvinne' hvis man bruker AHCI-grensesnittet. Microsoft har sluppet en hotfix, men den ligger ikke åpent på nettet, du må kontakte dem for å få en link. Hvem kan jeg kontakte? Eller noen som kunne lastet den opp for meg? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er CD ROM'en med SATA-kobling, og bruker du SATA/AHCI?Vista har en bug der CD ROM-drev med SATA-kobling kan 'forsvinne' hvis man bruker AHCI-grensesnittet. Microsoft har sluppet en hotfix, men den ligger ikke åpent på nettet, du må kontakte dem for å få en link. Hvem kan jeg kontakte? Eller noen som kunne lastet den opp for meg? her ligger den: http://rapidshare.com/files/70501979/Windo...53-x86.msu.html Andreas Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvordan fikser jeg det itunes problemet? Og den kommer ikke opp i enhetsbehandlig heller. Ser at en allerede har lagt ut link, men her er link til hotfix for både 32 og 64 bit Vista tilfelle noen andre får samme problem og søker i forumet. Linker til hotfix litt nede på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå