MagicCheeseball Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Når jeg plugget i min seagate freeagent pro kom det opp programvare som fulgte med harddisken og jeg lurer på om det er noen vits og installere dette i det hele tatt fordi jeg får det ikke installert pga. Windows Installer Error 1719 Altså filoverføring går helt greit og det er jo det man trenger harddiskene for. Så kan harddisken bli ødelagt eller maskinen eller fare for og miste filer uten slik programvare? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Når jeg plugget i min seagate freeagent pro kom det opp programvare som fulgte med harddisken og jeg lurer på om det er noen vits og installere dette i det hele tatt fordi jeg får det ikke installert pga. Windows Installer Error 1719 Altså filoverføring går helt greit og det er jo det man trenger harddiskene for. Så kan harddisken bli ødelagt eller maskinen eller fare for og miste filer uten slik programvare? Jeg har hatt min i ca 2 måneder og jeg har ikke brukt programvaren som fulgte med, så tror ikke det er noen stor greie. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har hatt min i ca 2 måneder og jeg har ikke brukt programvaren som fulgte med, så tror ikke det er noen stor greie. Ja ok men da er jo det ganske greit. Kjenner du noen som har hatt problemer med denne disken? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har hatt min i ca 2 måneder og jeg har ikke brukt programvaren som fulgte med, så tror ikke det er noen stor greie. Ja ok men da er jo det ganske greit. Kjenner du noen som har hatt problemer med denne disken? På komplett sine sider står det om en dude som fikk problemer med den etter en 3-4 måneder, men det kan jo hende han har vært uforsiktig. Fungerer ypperlig for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå