Movieheart Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen som vet om det er mulig å få kjøpt ekstra hyller til Billy hyllene som er 80 cm bred? Var innom IKEA sine hjemmesider, men der fant jeg bare ekstra hyller til den som er 40 cm bred. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 To 40 cm-hyller + gaffa = Prøv å se på et loppemarked? Det er alltid Billy-hyller der, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Gaffa tror jeg funker dårlig til dette. Det må da være mulig å kjøpe ekstra hyller til den som er 80 cm uten å dra på loppemarked? Er ikke så mye loppemarked her i området. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har sikkert 30 hyller i kjelleren av 80 cm. Vet at i Oslo får du kjøpt ekstra i butikkene dems. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Litt langt å dra til Oslo da. Mulig de har det på butikken i Trondheim også. Det er jo ikke sikkert at alle varene dems står på internett. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ring og spør? Har hørt nyss om at produktkatalogen på nett er ganske rusten, ja. Slik var det væfall da vi fikk nytt kjøkken i huset i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå