pseudofilosofen Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei, jeg har nettopp kjøpt MSI MX440-T8X, se ellers signaturen. 1. I går kjøpte jeg 3dmark 3 (nyeste), som sier at det ikke kan gjøre noe særlig i forhold til dette kortet, og anbefalte 3dmark 2001. Instalerte sharewaren av dette. Kjørte det og det krasjet ... hva nå. 2. Både når jeg installerer medfølgende driver til kortet. En oppdatert fra MSI, eller windows generiske, så krasjer "rundll.exe", når jeg går på Desktop > egenskaper > "Valg som har med skjermkort å gjøre". HVa gjør jeg nå? Jeg har en mistanke om at det også er driveren til dette kortet som sørger for spontanrestart av PCen når HK blir over 40 C varmt. Hva nå? Takknemlig for hjelp her., selv om bestllingen var stor. Anders H. Lenke til kommentar
peach Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Prøv og slett skjermkort-driveren og installer nvidia sine drivere, fra nvidia.com. (ikke MSI) Hvis du har SiS chipsett, så se om de har noen hovedkort-drivere. Bare for opplysningen: Håper ikke du _kjøpte_ 3dmark. Da burde du heller ha brukt pengene på et bedre skjermkort. Lenke til kommentar
pseudofilosofen Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Takk for det, en veldig nyttig opplysning. Regner med at det betyr at driverne for kort med nvidia, er generiske. Og ja, jeg kjøpte 3dmark... dårligste kjøp jeg har gjort på fryktelig lenge, særlig tatt i betraktning av at det hang seg... Takk for tipset! Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå