Cypher18 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg syns det var vanskelig å få både himmelen og månen fin. Det ble enten fine skyer med en måne som lyste noe sykt, eller en fin måne med bare sort rundt. Jeg vet jeg kan ordne det i Photoshop, men jeg vil helst klare det uten. Noen tips? Hva syns dere om bildene? Lenke til kommentar
-lost Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 jeg har ingen tips men jeg ville bare si at jeg synes de to øverste var finest Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Minner om "Den store månetråden". Post månebildene dine der! Er en del tips osv i denne tråden. Litt kritikk: Ingen av bildene er skarpe, og de har jo ikke fått noe etterbehandling? Les litt og se på andre bilder av månen der! Lenke til kommentar
Cypher18 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Minner om "Den store månetråden". Post månebildene dine der! Er en del tips osv i denne tråden. Litt kritikk: Ingen av bildene er skarpe, og de har jo ikke fått noe etterbehandling? Les litt og se på andre bilder av månen der! Jeg vil prøve å ta bilder uten etterbehandling Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Minner om "Den store månetråden". Post månebildene dine der! Er en del tips osv i denne tråden. Litt kritikk: Ingen av bildene er skarpe, og de har jo ikke fått noe etterbehandling? Les litt og se på andre bilder av månen der! Jeg vil prøve å ta bilder uten etterbehandling Your choice man! Men det går ann å redigere slik at du ikke ser at det er etterbehandlet, bare fikse litt på skarphet, hvitbalanse etc! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nr 2 liker jeg godt! Nr 1 var greit. Og nr 3 har jeg sett før. Ellers er det en veldig god idé å styre unna kurves og levels i etterredigeringen. Da tvinger man seg selv til å bli bedre til å eksponere riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå