stizzen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg så rundt på forumet og så at det ikke var en tennistråd, så da måtte jeg jo lage en Så, er det noen flere enn meg her inne som spiller tennis? Hva slags rekkert spiller du med? Hva slags underlag osv. Selv bruker jeg denne Wilson rekkerten, og jeg spiller på et litt for kort asfaltbane. Jeg må bare si at den rekkerten var herlig å serve med Jeg var med i en klubb i 3-4 uker, men jeg fant ut at det ble for dyrt. Så nå spiller jeg når været er bra, og noen gidder. Hvis du også har noen tips og triks angående teknikker osv, er det bare å spytte ut, selv om kanskje mange viste det fra før av, så er det alltids noen som ikke vet det Lenke til kommentar
MindB Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Beklagelig at det er ingen som har svært i denne tråden ennå! Jeg spiller tennis regelmessig på våren, sommeren og høsten, men det er synd at det ikke er noen tennisbaner innendørs i området hvor jeg bor slik at jeg kan spille på vinteren også... Racket: Head Liquidmetal Radical OverSize (107") og Head (something, husker ikke modellnavn) Hvor spiller du? Endret 23. februar 2008 av MindB Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg spiller i skien/porsgrunn. Skal jeg spille ute, så er det i Skien på asfaltbane. Skal jeg spille inne, så er det i Porsgrunn på en hardcourt bane, men det koster penger, 200kr/t for de som ikke er medlem pr. bane. Men jeg har en kamerat som er medlem der, og har gratiskort, så jeg betaler 80 kr/t der når jeg spiller med han Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 En liten bump men men, jeg spiller tennis på skolelaget mitt her i USA, men begynte for et par år siden hjemme i Norge. Må si at det er en fantastisk sport, husker de første månedene var vanskelige, menår du først mestrer de gode slagene, og en god førsteserve, blir alt mye morsommere! Spiller med en Prince O3-racquet, har også en Head ettellerannet.. Princen er in desiderte favoritt, ballen får sinnsykt deilig spin med den racqueten! Hjemme i Norge har vi heldigvis tennishall som jeg kan spille i om vinteren, vi har også noen fine tennisbaner som er gratis å spille på om sommeren, bor forresten i Lillehammer; ) Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Oi, på tide å vekke liv i en tennistråd. Tenkte jeg skulle starte en selv, men så fant jeg denne! Kan knapt vente til bakken er tørr og tennissesongen er klar. Har spilt med voksenrackert fra biltema til 79 kr, men til jul fikk jeg ny rackert av far. Underlag: Asfalt Rackert: EVO 270 Dunlop Endret 13. mars 2009 av Yohan Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ah chill.. dette har jeg lett etter! Tennis eier, har spilt tennis et halvt år, spiller i Kongsberg tennisklubb (som forøvrig er drit billig; 600,- per år) og da har jeg fri tilgang til nydelige utebaner og har lov til å ta med hvem jeg vil så lenge de spiller med meg. Jeg spiller med en raquet av typen Wilson nano pro carbon eller noe Noen som vet om noen bra og billige turneringer på østlandet i år? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 tennis er artig. har selv spilt i 2år nå. begynner å få grepet på forehanden min temmelig bra. men jeg er ingen stjernespiller bare for å ha det sagt. min backhand topspin får jeg sjeldent til. derfor må jeg alltid være feig og bruke cut for å holde ballen i spill. jeg har 2 rackerter. en wilson ncode (ikke det flotteste,men det duger) og en prince konkurranse rackert. siden jeg spiller med mye skru så ryker strenge med gjevne mellomrom og da må man alltid ha en backup rackert klar;) til sommeren må jeg begynne å bruke banen som familien min eier sammen med 4 andre familier.den ble bygd for snaue 20år siden mens faren min var på sitt beste og ivrigste i tennis.5 familier totalt eier banen som er privat. banen er av asfalt,men har ikke blitt fikset på lenge.mest pga at de andre familiene har mistet interessen med alderen. det kjedelige er at det foregår ganske mye herværk på banen av pøbler og mange uvedkommende som ikke har noe der å gjøre som tar opp plassen. de henger i nettet og hver gang vi setter lås ved inngangsporten så klatrer de over gjerdet eller bare klipper det opp. folk vil ikke skjønne at det er en privat tennisbane og det er veldig kjedelig. nå som jeg selv spiller tennis aktivt opptil flere ganger i uken,så ønsker jeg å fikse banen litt. og ikkeminst gjøre det slik at folk som ikke er medeiere av banen ikk får tilgang. det er igrunn bare familien vår som faktisk bruker banen av de som var med å bygge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå