stratosfære Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hei! Jeg har det problemet, at når jeg scroller med enten piltaster eller hjulet på musa, så hakker/lagger det veldig. Dette skjer både i Mozilla Firefox, og i Internet Explorer. Det skjer i Windows Media PLayer også, så hele scrollefunskjonen får PC-en til og hakke. Når den endelig har scrolla ferdig derimot, så fungerer det fint som før. Takker for all hjelp Edit: Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste, så beklager hvis denne er feilposta. Endret 21. februar 2008 av Stratosphere Lenke til kommentar
-lost Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 høres ut som du har en gammel pc med masse virus som gjør at PC-en din hakker litt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har du sjekka i oppgåvebehandling kva som bruker all prosessorkrafta? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Skjekket skjermkortdriverene dine? virker veldig som enn pc uten skjermkortdrivere dette Da vil den (som oftest) oppføre seg slik du beskriver Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 -lost: Den er nylig formatert, så det er nok ikke virus Zeph: Det kommer an på hvilket program jeg bruker. scroller jeg i firefox, bruker firefox.exe 50 % CPU, bruker jeg IEXPLORE.EXE, så er den 50 % CPU der osv Complexity: Dette høres veldig sannsynlig ut, siden jeg nettopp har formatert, og ikke har installert skjermkortdriverne enda. Glemte de rett og slett.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Då har du svaret ditt. Det er heilt normalt før du har installert skjermkortdrivarane. Det same skjer sikkert når du drar eit vindu rundt på skjermen. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Då har du svaret ditt. Det er heilt normalt før du har installert skjermkortdrivarane. Det same skjer sikkert når du drar eit vindu rundt på skjermen. Fikk nettopp installert driverne, og problemet løste seg feilfritt. Hverken hakking eller CPU load nå. Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå