sybbelybb Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har sett litt på byen på disse to, og har tenkt å kjøpe ett av dem. De koster akkurat det samme (eller det er en krone forskjell da) Noen som har noen positive og negative sider om dem? Gjerne kom med forslag til nye modeller med en maksimumpris på 700-800kr... PS. Har tenkt å bruke dem kun til PC Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 virkelig ingen som har noe å si om dem? *bump bump* trenger å vite fortest mulig :-? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Koss er genialt. Genial garanti og veldig bra lyd til prisen. - Lettdrevne og masse trykk. Har portaPRO som jeg bruker til alt mulig. Veldig fornøyd med de, men hvis du bare skal ha de fast koblet opp er det mulig UR-40 er bedre. Har du mulighet, så ta med deg noe musikk og stikk i en sjappe som selger Koss og hør på begge. Holder nok en knapp på UR-40 til ditt bruk, men jeg veit jo egentlig ikke før jeg har hørt... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Er på jakt etter noen skikkelig "øreklokker" selv og jeg lurer på hvor mye Koss UR-40 kosteR? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Er på jakt etter noen skikkelig "øreklokker" selv og jeg lurer på hvor mye Koss UR-40 kosteR? så det på coop elektro her i byen til 600,- ... men jeg lurer fortsatt på hvilke jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har sjølv Koss Porta Pro, lyden/bassen er eineståande. Liknande post: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...1538&highlight= Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Har sjølv Koss Porta Pro, lyden/bassen er eineståande. Liknande post:http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=91538&highlight= ok.. leste litt der, tror jeg går for PortaPRO.. mye anbefalinger om det der.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg ville ha gått for UR40 hvis du skal ha den til en datamaskin. Skal du ha dem koblet til MD er det noe annet pga det ser dumt ut og gå med noen svære klokker når man går på byen. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Kjøpte meg Porta Pro idag og de er fine de. Lettdrevne og god lyd. Mye for penga. Mulig jeg er godt vant, men jeg synes ikke at bassen er såå utrolig, ialleafall ikke i forhold til mine andre hodetelefoner til 2500,- :-? (Ikke så rart da...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Kjøpte meg Porta Pro idag og de er fine de. Lettdrevne og god lyd. Mye for penga. Mulig jeg er godt vant, men jeg synes ikke at bassen er såå utrolig, ialleafall ikke i forhold til mine andre hodetelefoner til 2500,- :-? (Ikke så rart da...) Sett på 1stk små vibratorer på hver side på hodetelefonen så er problem løst. Enkelt og greit 8) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 porta pro tåler lite. de har det oxo med å skurre på venstre øret. og det er det mange som opplever fra første dag. Spilte de pent inn og alt men alikevel begynte det å skurre. stikke en tur ned på hificenteret å fikse dem en dag. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Siden PortaPro ble lansert i 1984 har de jo holdt seg rimelig godt i markedet da.. BTW : Ødela hodebåndet på mine (etter bare noen få år ass ). Noen som vet om en får reservedeler ? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Du trenger bare å gå å levere dem inn på hvilken som helst butikk som selger portapro. Da får du enten nye der og da eller så sender de dem inn til service. Koss porta pro har livstidsgaranti som faktisk funker. gratis reperasjon uten kvittering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå