Ethernet Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei. Jeg har en 250 GB SATAII disk, men mye data på. Men jeg skal nå flytte dette over på min 500 GB IDE disk. 240 GB vil ta en del tid med den maskina det er aktuelt å gjøre det med, da jeg ikke har tilgang til min nå. Den aktuelle har 2GB DDR-DIMM minne installert. Men ejg akter ikke å bruke Copy/Paste metoden til windows for dette, så jeg lurer på om dere veit om et program jeg bør bruke som kan organisere oppgavene litt kanskje? Jeg skal altså først kopiere filene (av sikkerhetsmessige årsaker) og deretter slette filene på den 250 gig'en når alt funket. Gjerne litt hjelp, den skal stå over natten å gjøre dette. Men jeg vil ikke ha noe forslag som Total Commander (noe i den duren i alle fall ) For det var jo treigere enn min mor. Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kunne dette vært noe? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 I'll check it out Takk Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 En annen ting. Jeg klarer ikke slette mappen "RECYCLER" på D:\ Altså ikke windows partisjonen min den ligger på. Men jeg har haugevis med adware og drit der, den skapte også problemer for kopiering med noen lange filnavn. Jeg kan ikke se mappa (ja, jeg har på vis skjulte mapper og filer), men den er der. Jeg prøvde å slette den med command prompt, men det gikk heller ikke. Any Ideas? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Recycler viser til Papirkurven på systemstasjonen og den får du ikke slettet. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Tell me. Jeg har to harddisken koblet i. 250 og 500 GB på 250 har jeg to partisjoner. C:\ og D:\ windows ligger på C:\, mens D:\ er formatert med NTFS og innholder kun kopierte data. Hvorfor ligger det en RECYCLER mappe på D:\ ? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det ligger en recycler-mappe på alle stasjoner og alle peker til samme sted, nemlig systempartisjonen. Jeg antar at det har med at du skal kunne gjenopprette til den stasjonen du slettet fra. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvis du har XP vil jeg på det sterkeste anbefale deg å bruke TotalCopy til denne oppgaven. Det går raskere, og du kan pause underveis. Hvis du vil ha en oversikt over hvilke filer som er kopiert, prøv TeraCopy =) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 TotalCopy er det enkleste. Når det gjelder TotalCommander kan du i options sette på en raskere kopieringsmetode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå