etindeland Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg skal arrangere kurs og trenger i den forbindelse enten et kurslokale med 20 pcer eller et sted jeg kan leie bare pcene for en dag. Noen som har tips til utleielokale i Oslo med maskiner eller firma som leier ut pcer? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Du fant en løsning på dette eller? hvis ikke går det an å undersøke diverse private skoler. BI f.eks har jo masse ledige rom på kveldstid du sikkert kan leie for en grei sum. Endret 6. mars 2008 av ReSSaA Lenke til kommentar
ZubZeroo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Anbefaler deg å sjekke ut populus, er ikke helt 100% sikker på hva de krever av medlemmene sine. Men jeg vet at hvis du er medlem der kan du få låne kurslokaler gratis hos kommunen hverdager mellom 17.00 - 21.00 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Et par innlegg med spam er fjernet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå