TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har egentlig ikke smakt så mye annet på deli enda men ser at det er mye godt der. Masse ting å smake Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Aldri kjøp Calzone på deli deluca hvertfall. Ikke ost/skinke. Jeg gjorde det forrige helg. Syns det var så rart at det ikke var noe fyll, liksom..så kom jeg til midten, der var det en gulbrun spyaktig suppe med klumper som liksom skulle være ost og skinke. Og det holdt sikkert 100 grader. Pluss at det tøyt ut bak så jeg sølte nedover jakka og det så ut som jeg hadde spydd over hele jakka mi..fy for noe drit. Kasta halvparten for den måtte holdes vertikalt for at ikke suppa skulle renne ut. Bit sine calzoner er skikkelige. Det her var bare noe nedtina drit tydeligvis. Endret 6. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er panini brødene på deli ordentlige panini brød? Bare lurer for på bensinstasjone selger de med rundstykker isteden. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nope, ikke hva jeg er bekjent med. Men de er sikkert veldig gode.. :!: Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er bra. Jeg skal prøve dem en dag. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fett. Kom med tilbakemelding om hvordan de var. Kjøpte is på Deli her om dagen; trivelig. Selvom jeg liker den italienske sjappa som ligger rett ved Stortinget best. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Italienske sjappa? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Husker ikke hva den heter, men når du går opp den gaten (husker ikke hva den heter heller) der trikken går fra kirkeristen og opp mot stortinget, så ligger den på venstre hånd nesten på toppen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Mener du den italienske pizza resturangen der? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Mulig det er en restaurant og.. De selger sykt god is hvertfall.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette har vel lite med emnet å gjere? Ta heller diskusjonen i ein anna tråd. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg