TheExcalibur Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kanksje men jeg bor ikke i son nå da. Bodde der før. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da får jeg campe utenfor der du bodde før ^^ Men har egentlig ikke noen store planer om å dra til Son med det første :b Lenke til kommentar
MSg Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gulrotkaken til Deli er også meget god. Penis Trygve og jeg delte et stykke av denne når vi var i Oslo for litt siden. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 He he, jeg var i Oslo i dag. Skulle vel vært innom der men orka ikke. Men skal dit kanksje i morra da eller til uka.' Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 De har belgiske vafler der også.Nam nam. Skulle ønske jeg visste hvordan man laget det. Vet ihvertfall at jeg ma ha spesielt jern. noen som kan oppskriften. Det er vel ikke så lett å finne på nett heller. Litt sær greie det der. Sær greie? det er norske vafler som er sære, belgiske gaufres finner du over hele verden. http://www.foodnetwork.com/food/recipes/re...6_24439,00.html http://www.waffle-recipe.com/recipes/belgian-waffle-recipe/ http://www.cooks.com/rec/search/0,1-0,belg...waffles,FF.html Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sær greie? det er norske vafler som er sære, belgiske gaufres finner du over hele verden. Belgiske er ihvertfall klart bedre. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 He he, jeg var i Oslo i dag.Skulle vel vært innom der men orka ikke. Men skal dit kanksje i morra da eller til uka.' Kanskje jeg stikker innom Deli når jeg er i Oslo i morgen også og river i ett stykke :!: Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg tok en belgisk jeg i går hehe. Den ferske i son smaker vesentlig mye bedre. Ikke bare fersk men virker ut som litt annen deig som smaker bedre også. Denne her smakte så syntetisk. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Virker som om en del bruker noe smultaktig i deigen sin, og da blir det ikke noe særlig. Nei, skikkelig vare er best. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, Frankrike, Belgia eller Son. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kan desverre bare gå god for de Belgiske i dette tilfellet. Aldri spist slikt i Frankrike. Men sikkert bedre enn de på Deli. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Mathiassky: Du burde vite bedre en å gjøre tråden om til en chattetråd... Kakene på Deli er vel mye det samme man får på seven-11 ? Selges i hvert fall belgiske vafler der og. (Og høye kaker ) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg er bare nødt til å dra til son å kjøpe meg vaffel. Blir du med mattiessky? Skal vi møtes der en dag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg kjøpte sånne belgiske vafler av en som sto og lagde dem på torget i oslo. Regna med det skulle være varmt, men så fikk jeg bare de nederste i bunken som var iskalde, og egentlig bare klissete. Orka ikke spise hele engang. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, den må spises varm og de fleste orker ikke flere enn en men jeg har trent meg opp til å nyte to Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg er bare nødt til å dra til son å kjøpe meg vaffel. Blir du med mattiessky? Skal vi møtes der en dag? Jeg blir med jeg ^^ Og ja, jeg burde visst bedre, men det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sry, men jeg har allerede vært der. Spiste en belgisk som den skulle være^^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hehe, jeg får ta det igjen enn annen gang. Så forresten ei som mesket seg med en sjokoladekake fra Deli i dag. Den så god ut. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg som trodde du likte gulrotkaka best, Mathias! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg