hakongram Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Lurer veldig på å kjøpe meg dette kabinettet for å sette inn 2 disker, men klarer ikke å finne ut om hva som er kapasiteten. Vil det fungere med f.eks 2 750gb eller 2 1tb disker ? Ser også at komplett selger slike hotswap brett til den, er det noe jeg trenger eller er det kun hvis man skal hotswape disker ?? Trenger ikke kunne kjøre diskene i raid eller noe sånt, sånn som er problemet i denne tråden. Noen som kan hjelpe meg med noen svar ?? Hjemmesiden til produsenten Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Veldig bra valg. I raid er bra Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Veldig bra valg. I raid er bra Vet du noe om kapasiteten og om jeg trenger hotswap brett til diskene ? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 anyone? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Ja selvfølgelig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå