Thomson007 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Noen som har prøvd Puma v1.08 og har gode erfaringer? Ble brått veldig interessert i å prøve de ut. Leter etter sko som passer min stil; Hurtighet og god løpskapasitet. Jeg har egentlig ganske tynne og flate føtter og andre sko jeg har hatt før som Adidas Predator virker litt brede for meg selv om jeg har sett de som ganske behagelige. Ja, noen som har gode erfaringer med Puma v1.08? EDIT: Beklager. Så ikke "Den store fotballsko tråden." Endret 20. februar 2008 av Thomson007 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja jeg har prøvd den. Den er veldig kul Jeg har veldig god erfarlig. spiller med de når jeg spiller fotball med venner. Lenke til kommentar
Thomson007 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Spiller du mye? Har du hatt de lenge? Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) jeg kjøpte de skoene i går før treninga. veldig gode sko. passer min spillestil godt. god å løpe i, og god å skyte med! EDIT: se innlegget mitt på Den Store Fotballskotråden Endret 20. februar 2008 av davidvilla Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg spiller veldig mye. 6 ganger i uken. Skal bli pro. Jeg har hatt de i 1 uke. Men nå må jeg ha noen nye Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg spiller veldig mye. 6 ganger i uken. Skal bli pro. Jeg har hatt de i 1 uke. Men nå må jeg ha noen nye såpass? pass på å ikke tren for mye da.. hvorfor skal du ha nye? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er Pro. kjøper nye sko flere ganger i året. Skoa du skal ha er ikke BEST akkurat, men funker helt greit. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du er pro så derfor bytter du sko en gang i uka? Høres ikke akkurat sannsynlig ut. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg bytter ikke sko en gang i uka da, men likte ikke de nye. Har skoa i over et år som vanlig fotball folk, bare jeg kjøper nye sko som er de samme Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ah det var mer forståelig Henry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå